„Kūtvėla“: Svarbiausia atrasti savo nišą, savo pirkėją

  • Pradžia: Ilgai brandintas noras daryti kažką savo virto džiugesio teikiančia veikla.
  • Dabar: Šalyje išgarsėjęs prekės ženklas.
  • Veiklos sritis: Mados namai.
  • Sėkmės paslaptis: Pasiūlyti unikalią prekę, atrasti savo nišą ir savo klientą. Ir daug dirbti!
  • Ateities planai: Tęsti savo veiklą tol, kol ji džiugina ir save, ir pirkėją.
Siekdami užtikrinti geriausią Jūsų naršymo patirtį, šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. cookies). Paspaudę mygtuką „Sutinku“ arba naršydami toliau patvirtinsite savo sutikimą. Bet kada galėsite atšaukti savo sutikimą pakeisdami interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus. Susipažinkite su slapukų politika.