Naujovė „Swedbank“ klientams: pervedimai pagal telefono numerį

Naujovė „Swedbank“ klientams: pervedimai pagal telefono numerį

2020-04-24

„Swedbank“ pristato galimybę atlikti mokėjimo pavedimą žinant tik lėšų gavėjo telefono numerį. Tokius pinigų pervedimus supaprastina tvarka bus galima vykdyti banko išmaniąja programėle ne tik tarp „Swedbank“ klientų, bet ir į kitus Lietuvoje veikiančius bankus, kurie savo klientams aktyvuos šią galimybę. Pervedimai pagal telefono numerį bus įvykdomi per kelias sekundes.  

„Rūpinamės, kad vartotojams būtų kuo patogiau naudotis banko paslaugomis. Pristatę bekontakčius atsiskaitymus telefonu bei išmaniaisiais laikrodžiais, šiandien žengiame dar vieną žingsnį žymiai supaprastindami pinigų pervedimus tarp gyventojų. „Swedbank“ klientams nebereikės įvesti gavėjo banko sąskaitos numerio – pakaks pasirinkti gavėją iš telefono adresų knygelės arba įrašyti jį rankiniu būdu, ir lėšos akimirksniu įkris į gavėjo banko sąskaitą“, – sako Pavel Ladziato, „Swedbank“ Privačių klientų tarnybos vadovas.

Pasak jo, tikimasi, kad dėl pasiūlytos pervedimų pagal telefono numerį funkcijos gyventojams dar labiau sumažės poreikis turėti grynųjų pinigų, nes atlikti pavedimą bus galima greičiau ir patogiau. Be to, pandemijos laikotarpiu tai ir saugiau, nes išvengiama bereikalingo kontakto su grynaisiais pinigais.

Tam, kad galėtų atlikti pervedimus pagal telefono numerį, „Swedbank“ klientams nieko papildomai daryti nereikia – užtenka turėti naujausią išmaniosios programėlės versiją: iOS naudotojams – 41, Android įrenginių savininkams – 21123. Pilnas programėlės atsinaujinimas gali užtrukti iki kelių valandų.

Tuo metu norint priimti mokėjimus pagal telefono numerį, būtina užsiregistruoti Lietuvos banko sistemoje, kuri naudojama šiai paslaugai teikti. Ji susieja konkretaus asmens sąskaitą su jo „Swedbank“ patvirtintu mobiliojo telefono numeriu.

„Užsiregistruoti Lietuvos banko sistemoje vartotojas gali naudodamas „Swedbank“ išmaniąją programėlę – tam tereikės patvirtinti savo telefono numerį ir nurodyti konkrečią sąskaitą, į kurią ateitų gaunamos lėšos. Su vienu telefono numeriu bus galima susieti vieną sąskaitą. Naujasis funkcionalumas veiks tokiu būdu,  kad banko klientai prieš atlikdami pervedimą lėšų gavėjui galės nusiųsti pakvietimą užsiregistruoti Lietuvos banko sistemoje“, – aiškina P. Ladziato.

Lietuvos banko sukurta sistema yra atvira jungtis visiems šalies bankams. Be „Swedbank“ tokią galimybę savo klientams šiai dienai yra suteikęs SEB bankas. Tad mokėjimai pagal telefono numerį kol kas prieinami tik „Swedbank“ ir SEB klientams.

Pervedimus pagal telefono numerį bus galima vykdyti tik eurais. Jiems bus taikomi tokie pat įkainiai, kaip ir atliekant įprastą vietinį bankinį pavedimą.

Pasak „Swedbank“ Privačių klientų tarnybos vadovo, mokėjimų pavedimų pagal telefono numerį paslauga yra saugi – jos saugumo lygis prilygsta įprastų vietinių pavedimų saugumui.

„Telefono numeris yra naudojamas tik vartotojo identifikavimui, pagal jį Lietuvos banko registruose surandamas gavėjo sąskaitos IBAN numeris, kuris ir naudojamas mokėjimo pavedimui atlikti. Tad vartotojui užtikrinamas didesnis patogumas išlaikant aukščiausią saugumo lygį“, – sako P. Ladziato.

Daugiau informacijos apie pervedimus pagal telefono numerį.
 

 

Siekdami užtikrinti geriausią Jūsų naršymo patirtį, šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. cookies). Paspaudę mygtuką „Sutinku“ arba naršydami toliau patvirtinsite savo sutikimą. Bet kada galėsite atšaukti savo sutikimą pakeisdami interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus. Susipažinkite su slapukų politika.