Greitiems atsakymams į rūpimus klausimus – visą parą veikiantis banko susirašinėjimo langas

Greitiems atsakymams į rūpimus klausimus – visą parą veikiantis banko susirašinėjimo langas

Absoliuti dauguma klientų banko paslaugomis naudojasi nuotoliniu būdu, o apsilankymai banko padalinuose tampa vis retesni. „Swedbank“ užsakymu atlikta reprezentatyvi gyventojų apklausa rodo, kad į banko padalinį užsuka vos 7 proc. gyventojų, 70 proc. naudojasi interneto banku. Natūralu – taip gyventojai gali greičiau susitvarkyti finansinius klausimus ir gauti atsakymus į rūpimus klausimus.
 
Atsižvelgdamas į klientų poreikį atsakymus gauti „čia ir dabar“, „Swedbank“ pristato automatinį susirašinėjimo langą, kuriame atsakymus pateikia banko virtualus asistentas. Jis gali atsakyti į daugiau nei 100 įvairių banko klientams dažniausiai kylančių klausimų: nuo kortelių, pavedimų, „Smart-ID“, su banko sąskaita susijusios informacijos iki draudimo, investicijų ar pensijos kaupimo. Atsakymus parengė įvairių sričių ekspertai, tad gautas atsakymas yra patikimas ir patikrintas.
 
Pagrindinis automatinio susirašinėjimo lango privalumas – jis gali pateikti rašytinius atsakymus bet kuriuo paros metu ir bet kurią dieną, įskaitant poilsio ar švenčių dienas. Jei staiga bankomatas sulaikė jūsų kortelę bei neišdavė grynųjų pinigų, galite nedelsdami pradėti susirašinėjimą automatiniame pokalbių lange bei rasti atsakymus į rūpinus klausimus.
 
Šiame pokalbio lange virtualus asistentas taip pat nurodys, kurioje skiltyje galima atlikti atitinkamus veiksmus ar susipažinti su išsamesne informacija. Jei pokalbių lange nepavyks rasti atsakymo į jums iškilusį klausimą, bus rekomenduojami kiti susisiekimo su banku būdai.
 
Automatiniai pokalbių langai bei virtualūs asistentai, padedantys greičiau gauti atsakymus į dominančius klausimus, jau tapo ne tik bankų, bet ir daugelio įmonių ir valstybinių įstaigų kasdienybe. Šio funkcionalumo populiarumas nuolat auga, teikiamos paslaugos tampa vis kokybiškesnės, o galimybės sparčiai tobulėja. 

Jei nežinote, kaip pakeisti savo kortelės limitus arba kaip vertėtų elgtis praradus mobilųjį įrenginį su įdiegta mobiliąją programėle ir būtinas greitas atsakymas, šiais ir kitais atvejais atsakymus rasti padės automatinio susirašinėjimo langas.

Siekdami užtikrinti geriausią Jūsų naršymo patirtį, šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. cookies). Paspaudę mygtuką „Sutinku“ arba naršydami toliau patvirtinsite savo sutikimą. Bet kada galėsite atšaukti savo sutikimą pakeisdami interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus. Susipažinkite su slapukų politika.