Metų pabaiga – laikas, kai nuolaidų ženklai mirga visur: nuo el. parduotuvių puslapių iki socialinių tinklų. Kad apsipirkimas šiuo įtemptu laikotarpiu teiktų tik geras emocijas, o ne rūpesčius, „Swedbank“ pristato naują paslaugų planą „Standartinis“, suteikiantį daugiau saugumo tiek kasdieniams, tiek šventiniams pirkiniams.
Naujasis planas apima ne tik įprastas kasdienes banko paslaugas, bet ir pirkinių, bilietų į renginius Lietuvoje draudimą bei internetu įsigytų pirkinių apsaugą – nuo šiol jie bus prieinami ir debeto kortelių naudotojams.
Tiek Lietuvoje, tiek kitose šalyse sparčiai augant internetinei prekybai, o kultūriniams ir pramoginiams renginiams sulaukiant vis daugiau dėmesio, keičiasi ir mūsų įpročiai. Tuo pačiu keičiasi lūkesčiai kasdienėms banko paslaugoms.
Todėl „Swedbank“ pradeda siūlyti papildomas pridėtines vertes suteikiančius paslaugų planus, kuriuos galima pasirinkti pagal poreikį. Be to, šios naudos tampa prieinamos nepriklausomai nuo to, ar naudojatės kredito, ar debeto kortele.
Be jau minėtų apsaugų, „Standartinis“ planas apima ir visas pagrindines kasdienės bankininkystės paslaugas: neribotus pervedimus eurais, bekontaktę debeto kortelę, nemokamą grynųjų pinigų išėmimo limitą, visų sąskaitų aptarnavimą.
Kiekvienas rūpinamės savo daiktais, tačiau pasitaiko visko. Iš rankų gali iškristi ir sudužti neseniai įsigyti akiniai ar belaidės ausinės, į naują televizorių netyčia pataikyti vaikų kamuolys, o šaltajam sezonui įsigytas paltas – užkliūti už tvoros ir įplyšti.
Turint pirkinių draudimą, dėl tokių situacijų jaudintis nebereikia. „Standartinis“ paslaugų planas suteikia apsaugą 365 dienas nuo prekės įsigijimo – tiek fizinėse, tiek internetinėse parduotuvėse pirktiems daiktams.
„Swedbank“ duomenys rodo, kad pirkinių draudimą turėjusiems klientams iki šiol dažniausiai prireikdavo pagalbos dėl sugadintų ar pavogtų daiktų, vidutinė pirkinių draudimo išmokėta kompensacija siekė 260, o didžiausia – 2000 eurų.
Prieš šventes vykstančių išpardavimų metu išlaidos auga – dažniau įsigyjame didesnės vertės prekes: elektroniką, buitinę techniką, drabužius ar dovanas. Šiuos pirkinius perkame ne tik Lietuvoje, bet ir užsienyje, tad kartu didėja ir rizika: kartais prekė pristatoma pažeista, o kartais – visai nepasiekia pirkėjo.
Pasitaiko atvejų, kai pardavėjas atsisako kompensuoti jūsų nuostolius, išsiųsti prekę iš naujo ar ją pakeisti. Tuomet padės su nauju planu įsigaliojanti internetu įsigytų prekių pristatymo apsauga.
Turbūt esate pastebėję situacijų, kai bilietai į renginį išperkami per vieną dieną, nors iki jo datos – dar ne vienas mėnuo. Visgi artėjant renginiui planus gali pakoreguoti sveikatos, transporto problema ar nelaimingas atsitikimas. Ateities nuspėti negalime, tačiau neturėtume dėl to nerimauti.
Naujovė pasirinkusiems „Standartinį“ paslaugų planą – bilietų į renginius draudimas. Jis suteiks daugiau ramybės tiek planuojant pramogas, tiek per šventes dovanojant bilietus artimiesiems.
Šis draudimas taikomas viešiems renginiams Lietuvoje – koncertams, spektakliams, sporto varžyboms ar konferencijoms. Draudžiamojo įvykio atveju, jei dėl ligos, nelaimingo atsitikimo, transporto problemų ar kitų nenumatytų priežasčių nepavyktų dalyvauti, bus kompensuojamos nepanaudotų bilietų išlaidos.
Be to, šiai apsaugai tapus paslaugų plano dalimi, ji tampa kur kas patrauklesnė nei įsigyjant draudimą kartu su renginio bilietais. Pavyzdžiui, kartu su renginio bilietais perkamas draudimas dviem 50 eurų vertės bilietams gali kainuoti ir apie 10 eurų – tai net penkis kartus daugiau nei mėnesinis „Standartinio“ plano mokestis.
„Swedbank“ planuoja ir dar daugiau naujienų, siūlomų su kasdienių paslaugų planais, kad kiekvienas galėtų pasirinkti sau tinkamiausią variantą. Artimiausiu metu daugiau naujienų gali tikėtis aktyviai keliaujantys klientai.
Peržiūrėti visus paslaugų planus galima čia.