„Jei nemėgsti nuobodulio, čia atrasi save“ – „Swedbank“ būsto finansavimo vadybininkė Eglė

2021-12-21

būsto finansavimo vadybininkė Eglė

„Swedbank“ būsto finansavimo vadybininkė Eglė pasakoja, kad jos karjera prasidėjo nuo darbo klientų aptarnavimo padalinyje. Iš pradžių administratorės, po to klientų konsultantės pozicijoje. Tai buvo darbas su kasdienėmis paslaugomis, tad ir klientai labai įvairūs – nuo jaunuolių iki senjorų. Jai tai padėjo išmokti rasti bendrą kalbą su bet kokias žmonėmis. Šis įgūdis iki šiol praverčia ne tik darbinėje aplinkoje, bet ir asmeniniame gyvenime.

„Kiekviena diena mano darbe yra kitokia. Tai nuolatinis bendravimas su vis kitais žmonėmis, sprendimų sudėtingoms situacijoms ieškojimas tiek su klientu, tiek su kolegomis. Kasdien esi priverstas išeiti iš komforto zonos, o būtent tai skatina tobulėti, įgyti naujų žinių ir judėti tinkama kryptimi“, – sako pašnekovė. 

Anot Eglės, augti ir priimti naujus iššūkius ją labiausiai motyvuoja teigiamas klientų grįžtamasis ryšys, stipri, atvira bei palaikanti komanda, taip pat įvairovė, kuri padeda auginti kompetenciją. 

„Dabartinė mano pozicija padeda žmonėms įsigyti būstą, ir, dažnu atveju, išpildyti savo svajones. Kas gali džiuginti labiau nei tai? Visgi prie kiekvieno kliento turi prieiti individualiai, sukurti pasitikėjimo vertą kontaktą. Pradėjus dirbti klientų aptarnavimo srityje teko išlieti ne vieną ašarą, kol supratau, kad klientas paprastai piktas būna ne ant tavęs. Norėdama iš tiesų padėti privalau atsiriboti nuo tokių emocijų“, – dėsto ji.

„Swedbank“ būsto finansavimo vadybininkė įsitikinusi, kad geriausias ženklas, jog atradai save, – paprasčiausias noras pakilus ryte eiti į darbą. Žinoma, reikia duoti sau šiek tiek laiko, leisti rasti tą patį tinkamiausią kelią. 

„Aš pradėjau nuo administratorės pareigų. Vėliau keičiau poziciją į klientų konsultantės. Dar vėliau tapau būsto finansavimo vadybininke. Įvairi patirtis padeda geriau suprasti, koks turėtų būti vadybininkas-profesionalas. Visų pirma, atviras, rūpestingas, kalbantis suprantama klientui kalba, gebantis prisitaikyti ir norintis nuolat mokytis“, – dėsto ji.

Pašnekovė taip pat pabrėžia, kad niekada nereikėtų sau pačiam dirbtinai užtrenkti durų. Ji pati yra įgijusi socialinio darbo bakalaurą. Tai vis primena, kad „Swedbank“ save atrasti gali nepriklausomai nuo to, kokią specialybę buvai pasirinkęs baigęs mokyklą. 

„Tokį darbą rekomenduočiau, bet kuriam žmogui, nebijančiam iššūkių, naujovių, gebančiam prisitaikyti prie nuolat kintančių procesų ir klientų. Jei šie dalykai nesvetimi, jei nemėgstate nuobodulio, čia yra ta vieta, kur galite save atrasti“, – įsitikinusi Eglė.  

Jei jaučiate norą judėti į priekį ir esate pasiryžę pokyčiams, „Swedbank“ gali tapti tinkama vieta tai įgyvendinti: www.swedbank.lt/karjera

Siekdami užtikrinti geriausią Jūsų naršymo patirtį, šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. cookies). Paspaudę mygtuką „Sutinku“ arba naršydami toliau patvirtinsite savo sutikimą. Bet kada galėsite atšaukti savo sutikimą pakeisdami interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus. Susipažinkite su slapukų politika.