Būsto finansavimo vadybininkė Ilona save laiko pastoviu žmogumi. Šį jos bruožą puikiai iliustruoja ir faktas, kad „Swedbank“ ji sėkmingai dirba jau 16 metų. Karjerą banke pradėjusi kaip klientų konsultantė, vėliau tapo asistente sutarčių skyriuje, po to klientų aptarnavimo specialiste, o nuo pernai metų – būsto finansavimo vadybininke. Dabar ji konsultuoja norinčius įsigyti savo būstą. Pasak Ilonos, tie 16 metų netrunka prabėgti, kai aplink pilna nuolatinių pokyčių, inovacijų, naujų procesų, technologijų, o vietos monotonijai nėra.
Pašnekovė teigia per visus šiuos metus įsitikinusi, kad komandoje svarbiausia yra siekti bendro tikslo, bendradarbiauti ir būti atsakingam. Šią pamoką ji pirmaisiais karjeros mėnesiais perėmė iš labiau patyrusių kolegių.
„Turbūt nieko nenustebinsiu pasakydama, kad tik pradėjus dirbti „Swedbank“ buvo nelengva. Procesai, tvarkos, reikalavimai, darbas su grynaisiais pinigais... Tempas taip pat didelis. Tačiau reikiamais momentais labai padėdavo kolegių geranoriškumas. Kai jau įsisavinau darbo specifiką, viskas pasikeitė – dienos ėmė bėgti labai greitai“, – sako ji.
Ilona pastebi, kad žmonėms labai reikia, jog pati įmonės kultūra motyvuotų augti ir priimti iššūkius. Tokie aspektai kaip tikėjimas tavimi, palaikymas ir pagarba yra kritiškai svarbūs. Ji pati labiau už viską vertina kolegų empatiją, solidarumą, nuoširdumą. Visa tai neatsiranda savaime. Šios vertybės gyvuoja, kai yra palaikomos visų. Kitas reikšmingas motyvatorius – jausmas, kad tavo darbas prasmingas.
„Jaučiu, kad mano darbas prasmingas, nes būsto finansavimo procese lydžiu klientus pačiuose svarbiausiuose žingsniuose. Mėgaujuosi ir tuo, kad reikia analizuoti situacijas, numatyti galimus rezultatus, sukaupti kuo daugiau informacijos ir tada parinkti patį tinkamiausią sprendimą“, – dėsto specialistė.
Ji teigia per 16 darbo metų labai gerai išmokusi įsiklausyti, išgirsti ir neprarasti kantrybės. Visos šios savybės labai reikalingos kiekvienam vadybininkui. Ypač tokiam, kuris nori būti savo darbo meistru.
„Profesionalus vadybininkas turėtų turėti nepriekaištingus bendravimo įgūdžius, mokėti pajausti pašnekovą, būti atkaklus, orientuotas į rezultatą ir gebantis derėtis. Mokytis šių įgūdžių verta. Juk puikus jausmas padėti klientams įgyvendinti svajones turėti savo būstą“, – sako Ilona.
Jei jaučiate norą judėti į priekį ir esate pasiryžę pokyčiams, „Swedbank” gali tapti tinkama vieta tai įgyvendinti: www.swedbank.lt/karjera