Klientų veiklos analizės specialistė Simona kasdien darbe bando kuo geriau suprasti klientus –, jų elgesį, įpročius. Anot jos, dabartinėje pozicijoje jai būtų daug sunkiau, jeigu ne kelerių metų patirtis Konsultacijų centre, kuriame įgijo daug patirties, susijusios su banko produktais, procesais. Penktus metus „Swedbank“ dirbanti specialistė teigia, kad sukaupta patirtis visų pirma išmokė drąsiau spręsti iškylančias problemas, aiškiau dėliotis prioritetus bei kruopščiai planuoti savo laiką.
Simona pasakoja iki šiol labai gerai atsimenanti savo darbo pokalbį bei pirmąją darbo dieną. Darbas „Swedbank“ ilgai buvo jos tikslų sąraše, tad pasitaikiusi galimybė tapti organizacijos dalimi tuomet kėlė ne tik pozityvų jauduliuką, bet ir šiek tiek streso.
„Pačioje pradžioje buvo tikrai sunku. Labai daug naujos informacijos, programos, su kuriomis iki tol nebuvau dirbusi. Tačiau svarbiausia, kad mane supo puikus kolektyvas, kuris padėjo, vadovė taip pat stipriai palaikė. Visa tai skatino mokytis ir domėtis viskuo, kas man buvo nauja ir nepažįstama“, – prisimena ji.
Aplink esančius žmones, savo komandą Simona ir dabar vadina geriausia paramos sistema. Anot jos, kai esi šalia žmogaus, kuris yra laimingas, atsakingas, rūpestingas, ir pats bandai toks būti.
„Dirbu labai puikiame kolektyve. Tai yra pati geriausia mano darbo dalis, nes galiu bet kada drąsiai kreiptis pagalbos, nieko nebijodama, nesigėdydama pasakyti, kad man šiandien sunki diena. Kai visada jauti tokį palaikymą, darbe susikuria ypatingai jauki atmosfera“, – teigia pašnekovė.
Ji prisipažįsta nelabai pasitikinti sąvoka „motyvacija“. Pastaroji juk vieną dieną yra, o kitą – jau nebe. Daug didesnę reikšmę Simona teikia disciplinai. Kai ji yra, daug lengviau šiandien daryti daugiau, nei darei vakar. Paprasčiau pamatyti tave supančias galimybes. Dėl to specialistė stengiasi laikytis savos rutinos.
„Pradėjusi darbo dieną, perskaitau visus laiškus. Tuomet susiskirstau darbus pagal jų svarbumą: kuriuos turiu padaryti kaip įmanoma greičiau, o kurie gali ir truputį palaukti. Po to jau dėmesys tenka einamiesiems darbams, susijusiems su klientų informacijos analize“, – pasakoja Simona.
Galų gale, visus ji ragina nepamiršti balanso tarp darbo ir poilsio. Apie juos reikėtų nustoti galvoti kaip apie du konkuruojančius dėmenis. Iš tikrųjų tai susisiekiantys indai.
„Ilgą laiką mokiausi nesinešti darbo ir su juo susijusių emocijų į namus. Tai užtruko truputį laiko, tačiau šiuo metu džiaugiuosi, kad išjungusi darbo kompiuterį galiu ramiai eiti ilsėtis ir negalvoti, ką turėsiu padaryti kitą dieną iš ryto. Gal tam turėjo įtakos ir tai, kad asmeninis gyvenimas tapo aktyvesnis, atsirado daugiau pomėgių po darbo“, – teigia klientų veiklos analizės specialistė.
Svajojate apie panašią karjerą? Pradėkite ją ten pat, kur ir Simona. Išbandykite save „Swedbank“ Konsultacijų centre ar Klientų aptarnavimo padaliniuose.