„Swedbank“ draudimo bendrovė, bendradarbiaudama su Estijos startuoliu „DriveX“, pristatė dirbtiniu intelektu paremtą sprendimą, kuris supaprastina Kasko sutarčių sudarymo procesą. Ši pažangi technologija leidžia automatizuotai registruoti transporto priemonių nuotraukas, taip pagerindama patirtį visiems „Swedbank“ draudimo klientams Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje.
„Augantis gyventojų, besirūpinančių savo transporto priemonių apsauga su „Swedbank“, skaičius įpareigoja mus taikyti inovatyvius sprendimus jų patirčiai gerinti. Supaprastindami šios sutarties sudarymo procesą, taupome brangų klientų bei savo darbuotojų laiką. Šis sprendimas yra mūsų platesnės strategijos, kuria siekiame standartizuoti ir skaitmenizuoti savo paslaugas, dalis“, – sako Laimonas Garbenčius, „Swedbank P&C Insurance AS“ Lietuvos filialo Klientų aptarnavimo ir žalų administravimo departamento direktorius.
Sudarę Kasko draudimo sutartį klientai turi pateikti draudžiamo automobilio nuotraukas, kurios leidžia užfiksuoti esamą transporto priemonės būklę. Tai užtikrina skaidrumą dėl ankstesnių automobilio pažeidimų prieš įsigaliojant draudimui. Šį procesą nuo šiol supaprastina dirbtiniu intelektu pagrįsta programinė įranga, padedanti klientams lengvai ir patogiai fotografuoti savo automobilį tiesiog išmaniojoje banko programėlėje arba interneto banke. Viskas, ko reikia – tai interneto ryšys ir išmanusis telefonas.
Nuskenavę QR kodą, klientai patenka į patogią mobilią aplinką, kurioje pateikiami aiškūs žingsniai, kaip tinkamai nufotografuoti automobilį. Momentinis atgalinis ryšys padeda užtikrinti, kad nuotraukos būtų geros kokybės ir jose matytųsi svarbios detalės. Technologija automatiškai atpažįsta matomus automobilio kėbulo ar stiklų pažeidimus, taip leisdama tiksliai įvertinti transporto priemonės būklę.
Tokiu būdu žalos nagrinėjimo procesas taip pat vyksta lengviau ir greičiau. Standartizuotos, aukštos kokybės nuotraukos padeda greitai palyginti transporto priemonės būklę prieš ir po įvykio, taip pagreitinant žalos nagrinėjimą. „DriveX“ sprendimas taip pat padeda atpažinti ankstesnius pažeidimus ir mažina galimą sukčiavimo riziką.
„Didžiuojamės galėdami prisidėti prie „Swedbank“ pastangų tobulinti transporto priemonių draudimo paslaugas Baltijos šalyse, pasitelkiant pažangiausias technologijas ir įgyvendinant dirbtiniu intelektu paremtą sprendimą. Integravus „DriveX“ į Kasko draudimo procesą, „Swedbank“ kuria naują klientų patirties standartą. Klientams tai reiškia spartesnę ir sklandesnę skaitmeninę patirtį. Dirbtiniam intelektui ir toliau keičiant vartotojų lūkesčius, „Swedbank“ išlieka žingsniu priekyje“, – sako „DriveX“ vadovas Rauno Sigur.
„Keliame sau ambicingą tikslą – iki 2027 m. išauginti draudimo verslą bent ketvirtadaliu. Pastaraisiais metais pasiekėme įspūdingą augimą tiek ne gyvybės, tiek gyvybės draudimo srityse: bendra pasirašytų ne gyvybės draudimo įmokų suma Baltijos šalyse išaugo daugiau nei 60 proc., o gyvybės draudimo – daugiau nei du kartus. Matome daug galimybių tolesnei plėtrai, kurios stengiamės siekti siūlydami savo klientams tik pačias geriausias paslaugas. Jas papildėme ir šiuolaikišku „DriveX“ sprendimu“, – sako Dzintars Kalniņš, „Swedbank“ Baltijos šalių draudimo pardavimų valdymo departamento vadovas.
Kasko draudimo paslaugas teikia „Swedbank P&C Insurance AS“, Lietuvoje veikianti per Lietuvos filialą.