UAB „Kelvita“

  • Pradžia: Mamos įkurta individuali įmonė išaugo į uždarąją akcinę bendrovę, kurios vadovavimą perėmė studijas pabaigusi dukra.
  • Dabar: 5 samdomi darbuotojai, lenkų organizatoriaus „Rainbow“ atstovai Lietuvoje, „Tez Tour“ auksinis agentas.
  • Veiklos sritis: Kelionių organizavimas.
  • Sėkmės paslaptis: Nuolatinis noras augti, tobulėti ir savo klientams pasiūlyti geriausias paslaugas.
  • Ateities planai: Klientams pasiūlyti dar daugiau galimybių aplankyti egzotiškas šalis už patrauklią kainą.

„Neturėjau kito pasirinkimo“, – taip juokaudama savo verslo istoriją pradeda vilnietė Irina Šeinker, kuri jau beveik du dešimtmečius vadovauja turizmo agentūrai „Kelvita“. 1998 metais perėmusi verslą iš mamos, moteris šiandien nestokoja idėjų, kaip jį toliau auginti ir klientams pasiūlyti įdomių bei neatrastų krypčių.


Verslą paveldėjo iš mamos

Į kelionių organizavimo verslą Irina pasinėrė mamos dėka ir šiandien jau nebegali pagalvoti, kad galėtų dirbti kitą darbą.

„Taip jau išėjo, kad mūsų šeima labai mėgo keliauti. Pradžioje tą darydavome automobiliu, bet viskas pasikeitė atkūrus šalies nepriklausomybę. Atsivėrus sienoms, anuomet mano mama pirmąkart autobusu išvyko į kelionę, nuo kurios, galima sakyti ir prasidėjo mūsų verslo istorija“, – pasakojo Irina.

Mamai grįžus iš pirmosios kelionės autobusu, po poros savaičių jai paskambino iš kelionę organizavusios įmonės ir paprašė jos pavaduoti kelionių vadovę, kuri turėjo lydėti grupę į Vokietiją. Nors iki tol Irinos mama neturėjo kelionių vadovo patirties, tačiau su mielu noru sutiko išbandyti jėgas kelionių vadovo pareigose.

Atrodo, kad pirmasis kartas buvo sėkmingas – Irinos mama sulaukė tiek daug teigiamų atsiliepimų, kad dauguma keleivių prašė lydėti juos ir kitoje kelionėje. Augant klientų skaičiui, Irinos mama pati įkūrė individualią įmonę ir pradėjo siūlyti keliones į užsienį.

„Taip jau gavosi, kad būdama studentė padėdavau mamai organizuoti keliones, pati dažnai keliaudavau. Pabaigusi studijas, kaip ir neturėjau kito pasirinkimo, tik prisijungti prie mamos verslo. Vėliau individuali įmonė išaugo į uždarąją akcinę bendrovę, o aš tapau jos vadove ir iki šiol rūpinuosi, kad verslas būtų sėkmingas“, – kalbėjo Irina.


Įkvėpimo šaltinis – kasdienis darbas

Pasak Irinos, kelionių organizavimo verslo sėkmė labai dažnai priklauso nuo bendravimo su žmonėmis. Įsigiję kelionę, klientai nori gauti atostogas be rūpesčių, gerą laiką ir nuotaiką, įspūdžius, įsimintinas akimirkas, prisiminimus.

„Žinoma, dirbant tiesiogiai su žmonėmis, pasitaiko visko, tačiau stengiesi padaryti geriausia, kad tavo klientas liktų patenkintas. Grįžtantys klientai – puikus įrodymas, kad einame teisingu keliu“, – tvirtina Irina.

Paklausus moters, kas jos įkvėpimo šaltinis, nedvejodama atsako – kasdienis darbas.

„Esu Dvynys, tad negaliu gyventi rutinoje. Man visada norisi kažką veikti, ieškoti, augti – negaliu sustoti. Visa tai aš gaunu dirbdama kasdienį darbą. Nors kartais suabejoju, ar tikrai galima tai, ką veikiu, pavadinti darbu, kai nuolat keliauji po įvairiausias pasaulio šalis ir ilsiesi geriausiuose viešbučiuose“, – šypsodamasi kalbėjo Irina.


Planuose – verslo plėtra

Pradėjusi nuo šeimos verslo, šiuo metu Irina vadovauja 4 darbuotojų komandai. Moteris sustoti neketina ir jau mintyse dėlioja planus, kada savo klientams galės pasiūlyti naujų kelionių krypčių.

„Galime pasidžiaugti, kad esame pagrindiniai Lenkijos kelionių organizatoriaus „Rainbow“ atstovai Lietuvoje. Taip pat esame „Tez Tour“ auksinis agentas, o mūsų paslaugomis naudojasi ne tik Lietuvos, bet ir keliautojai iš Lenkijos, Ukrainos, Rusijos, Izraelio, Baltarusijos bei kitų šalių.

Sustoti tikrai neketiname. Planuose – tik augti, augti ir dar kartelį augti. Norime savo klientams pasiūlyti dar daugiau krypčių į egzotiškas šalis. Šiuo metu tokios kelionės gana nepigios. Mūsų tikslas pasiūlyti keliones už patrauklią kainą daugeliui“, – ateities planais dalijosi Irina.


Prisijungti paskatino šūkis

Kalbėdama apie „Swedbank“ projektą „Kiekvienas gali būti didelis“, Irina užsimena, kad paprastai įvairiose iniciatyvose ji nedalyvaudavo, nes tikimybė laimėti atrodydavo labai tolima. Tačiau šįkart prisijungti prie projekto paskatino šūkis.

„Šio projekto šūkis – labai gražus ir artimas mums: „Kiekvienas gali būti didelis“. Nors mes maži, tačiau savo paslaugų kokybe ir galimybėmis galime būti ir, manau, esame dideli. O tai, kad mums pavyko laimėti piniginį prizą, atrodo išvis nesuvokiama.

Labai tuo džiaugiamės ir didžiuojamės. Apie šį laimėjimą papasakojome savo partneriams, kolegoms – skatiname ir juos prisijungti prie šio projekto. Juk mes esame geriausias pavyzdys, kad galima laimėti net ir būnant mažiems“, – džiaugėsi UAB „Kelvita“ direktorė I. Šeinker.

Laimėtų 4 tūkst. eurų piniginį prizą Irina skirs agentūros plėtrai. Vadovė nori savo klientams pasiūlyti dar daugiau kelionių į egzotiškas šalis.

 
Siekdami užtikrinti geriausią Jūsų naršymo patirtį, šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. cookies). Paspaudę mygtuką „Sutinku“ arba naršydami toliau patvirtinsite savo sutikimą. Bet kada galėsite atšaukti savo sutikimą pakeisdami interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus. Susipažinkite su slapukų politika.