Jau susiruošėte apsilankyti banko padalinyje? Pirmiausia rekomenduojame pasitikrinti, ar jums rūpimo klausimo negalite išspręsti savarankiškai banko elektroniniais kanalais. Taip sutaupysite daug savo brangaus laiko. Mat daugeliui žmonių, kurie atvyksta į banko padalinį ir kantriai laukia eilėje, to daryti net nereikėtų, jeigu jie naudotųsi „Swedbank“ interneto banku ar banko išmaniąja programėle.
Interneto banke ar „Swedbank“ išmaniojoje programėlėje rasite aibę kasdienių banko paslaugų ir funkcijų, kurios jums aktualų klausimą padės išspręsti paprasčiau ir greičiau. O svarbiausia – dėl to jums nereikės niekur vykti ir gaišti brangaus savo laiko. Štai kokius klausimus šiandien galite sutvarkyti savarankiškai.
Jei jums reikalinga nauja kortelė, ją galite užsisakyti interneto banke, skiltyje „Kortelės“. Pasirinkite gavimo būdą „Paštu“ ir laukite paštininko. Kortelė bus pristatyta per kelias dienas nurodytu adresu. Tai juk daug patogiau, negu patiems vykti jos atsiimti į padalinį. Interneto banke taip pat galėsite nurodyti naują adresą, kuriuo pageidaujate gauti atnaujintą kortelę. Beje, aktyvinti gautą kortelę irgi galite interneto banke.
Jei pametėte mokėjimo kortelę, o gal įtariate, kad ji galėjo patekti į nesąžiningų žmonių rankas – tokiais atvejais privalote ją kuo skubiau užblokuoti. Tai galite padaryti prisijungę prie savo interneto banko arba išmaniojoje „Swedbank“ programėlėje. Jei per 10 dienų kortelė atsiras, ją banko elektroniniuose kanaluose galėsite vėl aktyvinti.
Atsitikus draudiminiam įvykiui, užpildykite ir pateikite prašymą gauti išmoką interneto banko skiltyje „Draudimas“. Tą galite padaryti neiškėlę kojos iš namų.
Patogiausia alternatyva kodų kortelei – nemokama „Smart-ID“ programėlė. Ją savo telefone arba planšetiniame kompiuteryje jūs galite įsidiegti vos per kelias minutes. Daugiau informacijos apie programėlę rasite interneto banke https://www.swedbank.lt/kodu-korteliu-uzdarymas/.
Jei įsigijote naują telefoną ir norite jame įdiegti „Smart-ID“, tai galite atlikti labai paprastai naudodamiesi abu prietaisus – senąjį ir naująjį. Beje, jei turite prieigą prie belaidžio interneto (Wi-Fi), laikyti SIM kortelės įdėjus į senąjį įrenginį nereikės.
Jei planuojate atlikti didesnį mokėjimą, o galiojantis mokėjimų limitas to padaryti neleidžia, padidinkite limitą interneto banke naudodami „Smart-ID“ arba PIN kodų generatorių. Mokėjimų limitą interneto banke galima padidinti net iki 10 000 eurų. Norėdami pakeisti limitą, eikite į skiltį „Mano duomenys“, jame pasirinkite „Sutarties limitai“.
Jei prireikė mokėjimo kortele atsiskaityti už stambų pirkinį, kortelės limitą padidinkite čia pat – parduotuvėje, pasinaudoję išmaniąja banko programėle ar interneto banku. Programėlėje rinkitės skiltį „Kortelės“, o interneto banke – „Mano kortelės“, ten spustelėkite „Keisti limitus“.
Tam, kad visada žinotumėte situaciją savo sąskaitose, „Swedbank“ išmaniojoje programėlėje įjunkite pranešimų funkciją (angl. push notifications). Taip būsite nuolatos informuojami apie visas jūsų sąskaitoje vykstančias ar kortele atliekamas operacijas. Instrukciją, kaip įjungti programėlės pranešimus, rasite https://www.swedbank.lt/private/d2d/mobile/mobile?language=LIT.
Jei jums prireikė papildomų finansinių lėšų, tiesiog užpildykite paraišką interneto banke. Čia pat gaukite atsakymą ir iš karto pasirašykite sutartį. Be to, skiltyje „Paskolos, lizingas, kreditinės kortelės“ galite peržiūrėti ir keisti jau sudarytas paskolų sutartis.
Tai tik maža dalis to, ką jūs galite atlikti savarankiškai nevykdami į banko padalinį. Norėdami sužinoti daugiau, užsukite į savo interneto banką. Jei jums reikalinga išsamesnė konsultacija arba klausimas nėra skubus, iš anksto užsiregistruokite konsultacijai su banko specialistu jums patogiu metu. Tai jūs taip pat galite padaryti savo interneto banke!