„Swedbank“ liepos mėnesį planuoja pristatyti naują išmaniąją programėlę privatiems ir verslo klientams. Ji pasižymės nauja išvaizda, intuityviu valdymu ir dar platesne funkcijų pasiūla. Dabartinė banko programėlės versija, kuria naudojasi apie 600 tūkst. banko klientų Lietuvoje, į naująją pasikeis automatiškai iki vasaros pabaigos.
„Daugybei klientų išmanusis telefonas tampa pagrindiniu įrankiu bankinėms operacijoms atlikti. Tai rodo ir pastarųjų kelerių metų statistika – dabartinės „Swedbank“ programėlės vartotojų skaičius augo 50 proc. kasmet. Toks programėlės populiarumas skatina nuolat ieškoti naujovių ir pasiūlyti gyventojams patogiausius sprendimus“, – sako „Swedbank“ Klientų aptarnavimo tarnybos vadovė Jūratė Gumuliauskienė.
Pasak J. Gumuliauskienės, naująją programėlę bankas kūrė taikydamas geriausią pasaulinę praktiką. Programėlėje bus integruota galimybė vartotojui prisijungti ir patvirtinti iki 100 eurų vertės mokėjimus naudojant piršto atspaudą ar veido atpažinimo technologiją (biometrinius duomenis). Be to, sukurtas sąskaitos likučio valdiklis (angl. widget) leis patogiai stebėti sąskaitos likutį, taip pat bus pritaikyta nemažai kitų inovacijų.
„Įdėmiai sekame pasaulines programėlių kūrimo tendencijas ir stengiamės klientams suteikti dar daugiau galimybių kuo paprasčiau tvarkyti savo finansus. Biometriniai duomenys yra ne tik saugus, bet ir patogesnis bei greitesnis būdas vartotojui prisijungti prie savo bankininkystės paskyros ir tvirtinti operacijas. O susikurtas programėlės valdiklis leis greitai – nė neįsijungus programėlės – sužinoti savo sąskaitos likutį“, – komentuoja „Swedbank“ Klientų aptarnavimo tarnybos vadovė.
Anot jos, kuriant naująją programėlę, klientai galėjo naudotis bandomąja jos versija „Swedbank 2019“. Šių naudotojų išsakyti pastebėjimai leido bankui geriau suprasti vartotojų poreikius ir pagal juos tobulinti programėlę.
Naujoji „Swedbank“ programėlė leis atlikti momentinius mokėjimus ir atsiskaityti bekontakčiu būdu telefonu. Momentiniai mokėjimai leidžia akimirksniu atlikti piniginius pavedimus ne tik tarp „Swedbank“ klientų, bet ir su kitais bankais, kurie palaiko momentinių mokėjimų sprendimą. Tuo metu bekontakčiai atsiskaitymai telefonu sudaro galimybę privatiems klientus už pirkinius prekybos vietose sumokėti mobiliuoju telefonu, turinčiu „Android“ operacinę sistemą, fiziškai nenaudojant mokėjimo kortelės.
„Pristatę naująją programėlę planuojame ir toliau ją tobulinti bei papildyti naujomis funkcijomis. Banko klientų turima dabartinė programėlė į naująją atsinaujins automatiškai iki vasaros pabaigos, nebent vartotojas nustatymuose būtų uždraudęs automatinį programėlių atnaujinimą. Apie artėjančią naujovę kiekvieną programėlės klientą ruošiamės informuoti asmeniškai“, − teigia J. Gumuliauskienė.
Klientai, kurie nekantrauja išbandyti naujosios programėlės aplinką ir funkcijas, iki liepos mėnesio gali atsisiųsti bandomą versiją – „Swedbank 2019“ programėlę.