Atnaujintas „Swedbank Gateway“ – leis vienoje platformoje valdyti skirtingų bankų sąskaitas

2021-07-20

„Swedbank“ pristato naują galimybę banko verslo klientams, naudojantiems „Swedbank Gateway“ sprendimą. Šis sprendimas iki šiol leido elektroniniu būdu susieti banke turimų sąskaitų valdymą su apskaitos sistema. Išplėtus „Swedbank Gateway“ funkcionalumus, pasiūlyta galimybė į bendrą platformą integruoti keliuose skirtinguose bankuose esančias sąskaitas. 

„Praėjusiais metais pristatę naujas atvirosios bankininkystės galimybes su sąskaitų informacija ir mokėjimo inicijavimo paslaugomis, žengiame dar vieną svarbų žingsnį integruodami jas į „Swedbank Gateway“ paslaugą, kurią šimtai mūsų verslo klientų naudoja kasdieninėms apskaitos ir mokėjimų operacijoms atlikti. Savo klientams integruotų atvirosios bankininkystės paslaugų teikiamą naudą pasiūlėme pirmieji rinkoje“, – sako „Swedbank“ Lietuvoje Lėšų valdymo pardavimų palaikymo departamento direktorius Deimantas Trumpickas.

Nuo šiol verslo klientai, naudodamiesi „Swedbank Gateway“ paslauga, gali susieti ir gauti SEB, „Citadelė“, „Luminor“ bankuose Lietuvoje, Latvijoje, Estijoje bei Šiaulių banke turimų sąskaitų išrašus į savo naudojamą apskaitos programą. Per artimiausius metus panašų integracijos sprendimą ketinama pasiūlyti su kuo daugiau bankų, kuriuose įmonės turi sąskaitas.

Tikimasi, kad tai gerokai palengvins apskaitos specialistų darbą, kurie daug efektyviau, elektroniniu būdu, automatiškai galės gauti reikiamą įmonės sąskaitų informaciją, o ateityje ir automatiškai pateikti mokėjimus atitinkamam bankui. 

Sutaupo laiko ir sumažina sąnaudas

Daugiabučių namų savininkų bendrijoms buhalterines paslaugas teikiančios įmonės, kuri pirmoji pradėjo naudoti pilną ir automatizuotą duomenų apsikeitimą su banku, „Skaidri apskaitos sistema“ direktorius Remigijus Nemira sako, kad „Swedbank Gateway“ sukuriamos galimybės padeda saugiai, greitai ir efektyviai valdyti mokėjimus, taip taupant ne tik laiką, bet ir finansinius resursus.

„Mūsų tikslas – naudojantis šiuolaikinėmis technologijomis sukurti kuo patogesnę aplinką vartotojams, o didžiausias prioritetas mums yra saugumas. Naudojantis „Swedbank Gateway“, buhalteriams nereikia jungtis per interneto naršykles, kad galėtų atlikti pavedimus, jie tai gali padaryti tiesiai iš mūsų naudojamos „Skaidri apskaitos sistema“ programos. Tuo mes laimime labai daug. Ne mažiau svarbus paslaugos privalumas – operatyvumas. Dėl platformos siūlomos integracijos pavedimus galima atlikti daug greičiau“, – kalba R. Nemira. 

Savo ruožtu buhalterinių paslaugų įmonės „RoboLabs“ vadovas Daivaras Anužis pažymi, kad efektyviai tvarkyti apskaitą įmonės klientams itin padeda platformos siūloma automatizacijos galimybė.

„Siekiame didinti įmonių efektyvumą, suteikiant joms verslo valdymo įrankius. „Swedbank Gateway“ leidžia mūsų sistemai realiu laiku gauti duomenis iš banko, automatiškai dengti skolas, prie mūsų sistemos prisijungęs klientas gali formuoti mokėjimus, savo klientams siųsti elektronines sąskaitas per banką ir gauti mokėjimus automatiniu būdu“, – sako D. Anužis.

Be to, ši priemonė leidžia bendrovei pasiūlyti automatizuotus sprendimus. „Pavyzdžiui, klientai gali mums siųsti iš tiekėjų ar savo klientų gautas sąskaitas-faktūras su tam tikromis žymomis, o jas aptikęs ir dokumentus apdorojęs „RoboLabs“ dirbtinio intelekto įrankis iškart suformuoja mokėjimo ruošinius bankui. Taip dar labiau taupomas laikas – mums net nereikia jungtis prie sistemos atlikti veiksmų“, – sako D. Anužis.

Pašnekovai sutaria – kitų bankų sąskaitų integravimas „Swedbank Gateway“ sudaro galimybes dirbti efektyviau: ne visi Lietuvoje veikiantys bankai gali pasiūlyti apskaitos sistemų ir banko sąskaitų integraciją informacijos iš bankų gavimui bei mokėjimų siuntimui ar el. sąskaitų bei kitų lėšų valdymo paslaugų administravimui. Tad galimybė per vieną banką bei vieną kanalą matyti ir kitų bankų sąskaitų duomenis yra labai svarbi.

Apie „Swedbank Gateway“

Pasak D. Trumpicko, „Swedbank Gateway“ paslauga išsiskiria dideliu lankstumu ir gali būti naudojama įsidiegus tiesiogiai paties kliento arba pasinaudojus operatoriaus paslaugomis. „Per „Swedbank Gateway“  tik su viena integracija galima naudotis efektyviu būdu valdyti sąskaitas skirtinguose bankuose bei optimizuoti ir automatizuoti procesus įmonėje bei jos sistemose“, – sako D. Trumpickas.

Minėtu tiesioginio kanalo modeliu dažniausiai naudojasi valstybės įstaigos, didelės ir vidutinės prekybos įmonės, degalinių tinklai bei įmonės, atliekančios vidaus apskaitos operacijas. Operatoriaus kanalo modelis leidžia „Swedbank Gateway“ paslauga naudotis daug platesniam verslo klientų ratui, naudojantiems debesijos verslo valdymo sistemas ar bendradarbiaujantiems su apskaitos paslaugų tiekėjais, kurie yra įsidiegę automatinį duomenų apsikeitimą su „Swedbank“ per „Swedbank Gateway“ sąsają.

„Swedbank Gateway“ suteikia galimybę klientams akimirksniu pasiekti sąskaitos informaciją ir atlikti mokėjimus, apdoroja didelės apimties duomenis bei leidžia gauti informacinius pranešimus apie įvykdytas operacijas ir stebėti įplaukas realiuoju laiku. Tai unifikuotas sprendimas visose Baltijos šalyse, kurį galima tiesiogiai integruoti į labiausiai paplitusias informacijos ar apskaitos sistemas.

„Swedbank“ verslo bei privatūs klientai tapo vieni pirmųjų Baltijos šalyse, kurie galėjo naudotis sąskaitos informacijos ir mokėjimo inicijavimo paslaugomis. „Swedbank“ atvirąja bankininkyste pagrįstas paslaugas pristatė, pasinaudodamas ES antrosios mokėjimo paslaugų direktyvos (PSD2) suteiktomis galimybėmis.
 

Siekdami užtikrinti geriausią Jūsų naršymo patirtį, šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. cookies). Paspaudę mygtuką „Sutinku“ arba naršydami toliau patvirtinsite savo sutikimą. Bet kada galėsite atšaukti savo sutikimą pakeisdami interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus. Susipažinkite su slapukų politika.