Smulkusis verslas susiduria su daugybe iššūkių: poreikiu didinti prekės ženklo žinomumą, didele konkurencija, naujų klientų pritraukimu, pradinių lėšų verslui plėtoti trūkumu. Ar įmanoma rasti kokybiškų nemokamų įrankių šiems iššūkiams įveikti? „Google“ eksporto ir startuolių industrijos vadovas Baltijos šalims Audrius Janulis sako, kad taip. Pateikiame keletą jų.
„Google Trends“ – tai nemokama duomenų analizės priemonė, leidžianti realiu laiku geriau suprasti, kuo auditorija domisi ir kas jai įdomu. Šis įrankis analizuoja užklausų „Google“ paieškoje populiarumą skirtinguose regionuose ir įvairiomis kalbomis.
„Google Trends“ duomenis atvaizduoja itin vaizdingai, todėl ja naudotis labai paprasta. Naudodamiesi šia priemone galite sužinoti savo prekės ar paslaugos paklausą ir kur yra didžiausia tikimybė jas parduoti.
„Šio įrankio pritaikymas yra itin platus. Kartais net stebina, kaip tiksliai „Google Trends“ gali nuspėti tendencijas. Pavyzdžiui, šiuo įrankiu naudojausi norėdamas sužinoti galimą 2021 metų „Eurovizijos“ nugalėtoją ir turiu pripažinti, kad „Google Trends“ jį nuspėjo gana tiksliai,“ – teigia A. Janulis.
„Market Finder“ yra nemokamas „Google“ įrankis, skirtas įmonėms, norinčioms plėstis užsienyje. Šis įrankis pateikia išsamią informaciją apie tai, kurios rinkos geriausiai tinka jūsų produktui ar paslaugai, ir naudingus patarimus, susijusius su verslo plėtra naujoje rinkoje.
„Verslui gali būti sudėtinga išanalizuoti turimus duomenis ir priimti geriausią sprendimą plečiantis. Todėl sukūrėme šį įrankį, kuris padeda verslui atrasti naujas rinkas,“– sako A. Janulis.
„Market Finder“ pateikus duomenis, sistema juos apdoroja ir pateikia informaciją, į kokios užsienio šalies rinką jūsų verslui plėstis yra palankiausia – sistemoje matysite siūlomų užsienio rinkų konkurencingumą, pirkėjų elgseną ir kitus makroekonominius rodiklius.
Su šiuo įrankiu galite išanalizuoti savo svetainės greitį ir veikimą mobiliuosiuose įrenginiuose. „Test My Site“ kartu su internetinės svetainės veikimo ataskaita pateikia ir rekomendacijas dėl internetinės svetainės veikimo gerinimo.
„Greitas ir sklandus internetinės svetainės darbas padeda įmonei atsidurti aukštesnėje „Google“ paieškos vietoje ir taip pritraukti daugiau potencialių klientų. Lėtas internetinio puslapio veikimas svetainės lankytojams yra nepatrauklus, ir taip gali būti prarandama nemaža dalis klientų,“ – pastebi „Google“ ekspertas.
Įrankis „Grow My Store“ atlieka elektroninių parduotuvių vertinimą ir parengia ataskaitą, kurioje parduotuvių savininkams pateikiamos rekomendacijos, kaip pagerinti klientų apsipirkimo patirtį ir taip paspartinti verslo plėtrą.
Įrankis „Google Digital Maturity“ naudojamas siekiant suprasti, kiek organizacija skaitmeniniu požiūriu yra brandi. Sistema padeda sudaryti veiksmų planą įmonės efektyvumo ir žinomumo didinimui.
„Šį įrankį rekomenduoju verslui, kuris savo veiklą vykdo 10–20 metų. Jis gali jums padėti suprasti, ar naudojate tinkamas taktikas versle ir ar jos nėra pasenusios. Žinoma, įrankiu gali naudotis ir jauni verslai, tačiau tikslesnės įžvalgos bus pateikiamos verslams, kurie veiklą vykdo kiek ilgiau“, – teigia A. Janulis.
Visą pranešimą galite žiūrėti čia:
Daugiau paskaitų ir įkvėpimo smulkiesiems verslams ieškokite kiekvienasgali.lt.