„Swedbank“ partnerių pasiūlymai verslo klientams: „Okredo“ ir „CodeAcademy“

2021-11-25

„Swedbank“ verslo klientams pasiūlė išskirtinėmis sąlygomis pasinaudoti banko partnerių paslaugomis. Atsižvelgiant į smulkių ir vidutinių įmonių bei individualią veiklą vykdančių klientų poreikius, buvo parengti aktualiausių įrankių ir paslaugų pasiūlymai, o išmėginti juos kviečiama nemokamai arba už pastebimai mažesnę kainą. 

Apie tai, kokius verslo iššūkius gali padėti išspręsti jų paslaugos, pasakoja fintech startuolis „Okredo“ ir mokymosi kursus rengianti „CodeAcademy“.

Okredo – padėsime Jums įvertinti klientų rizikas bei ateities perspektyvas

Ckredo


Viena iš verslo augimo sąlygų – gerai pažinti ne tik esamų, bet ir potencialių klientų verslo būklę. Tokią galimybę suteikia atvirų duomenų platforma „Okredo“, apjungianti  inovatyvius, patogius sprendimus bei naujausius atvirus ir oficialius duomenis, surinktus iš oficialių bei patikimų duomenų šaltinių.

Pagrindinės atvirų duomenų platformos paslaugos – įmonių finansinės, kreditingumo ar verslo sąsajų ataskaitos bei įmonių pokyčių monitoringo paslauga, padedanti ne tik pastebėti klientų augimą bei būti pirmiesiems siūlant daugiau paslaugų, didinant pardavimus ar laiku reaguojant į augančią riziką. Dirbantiems su kitomis rinkomis platforma padės įvertinti ir užsienio partnerius, tam skirta tarptautinių ataskaitų paslauga.

„Okredo“ įkūrėja dr. Gerda Jurkonienė sako, kad atvirų duomenų platforma yra lyg išmani navigacija šiuolaikinio verslo pasaulyje. 

„Dalis informacijos – tiek iš registrų, tiek atvirų duomenų – mūsų platformoje pateikiama nemokamai, užtenka tik prisiregistruoti. Išsamesni duomenys kaip kredito reitingo pasikeitimo istorija, įmonės vertė, kredito limitas ar įmonių tarpusavio sąsajos yra mokami, tačiau mūsų lankytojas patogiai renkasi kada ir kokią reikalingą informaciją jam įsigyti. Prieiga prie mūsų platformoje skelbiamų duomenų, kuriuos surenkame net iš 25 šaltinių, yra ypač paprasta“, – pasakoja dr. G. Jurkonienė.

Pasak jos, „Okredo“ duomenis naudojančios įmonės gali lengvai valdyti visą kliento gyvavimo ciklą. Pradžiai, pagal idealaus kliento paveikslą surasti patikimus partnerius ir nešvaistyti pardavimų komandos pajėgumų rizikingiems klientams, taip pat įvertinti naujų klientų riziką ir pardavimų potencialą. Vėliau monitoringo paslauga padės nuolat stebėti klientų būklę ir, pastebėjus pokyčius, atitinkamai keisti bendradarbiavimo sąlygas: parduoti daugiau, jeigu įmonė auga, arba griežtinti atsiskaitymų sąlygas, jeigu įmonės būklė prastėja. 

„Svarbu tai, kad nesusiklosčius bendradarbiavimui su klientais, įmonės turi galimybę viešinti skolininkus ir skolas mūsų platformoje. Mūsų duomenys rodo, kad partnerių skolas „Okredo“ platformoje paskelbusios įmonės, per pirmąjį mėnesį nuo skolos paskelbimo dienos susigrąžina apie 40 proc. savo pinigų“, – sako dr. G. Jurkonienė.

Pernai startavusios platformos paslaugos sparčiai populiarėja. „Okredo“ naudojasi beveik 4600 verslo klientų ir daugiau kaip 14 tūkstančių registruotų vartotojų.

„Swedbank“ klientams siūloma 20 proc. nuolaida „Premium“ narystei „Okredo“ platformoje. 

„CodeAcademy“: skaitmeninė rinkodara yra būtina B2C versle

CA


Skaitmeninė rinkodara yra neatsiejama sėkmingo verslo dalis ir vienas esminių įrankių, padedančių auginti verslą. Teisingi skaitmeninės rinkodaros sprendimai leidžia pasiekti reikiamą auditoriją, plėsti pardavimų apimtis, formuoti įvaizdį ir didinti žinomumą. Dažnu atveju šiuolaikiniame pasaulyje tai yra tiesiausias kelias savo paslaugas pristatyti potencialiam klientui.

„Swedbank“ klientams siūlomi „CodeAcademy“ 160 valandų trukmės skaitmeninės rinkodaros kursai įmonėms padės geriau išnaudoti interneto reklamos galimybes.

„Kursus baigęs žmogus galės susikurti nors ir ne itin sudėtingą, bet funkcionalią svetainę, taip pat žinos, kaip ją iškelti „Google“ organinėje paieškoje. Išmokysime ir kaip efektyviau reklamuotis socialiniuose tinkluose. Be šių dalykų nė vienas į vartotojus orientuotas verslas tiesiog negali egzistuoti“, – teigia „CodeAcademy“ pardavimų vadovas Edvinas Šumskas.

Kursų metu bus mokoma sukurti savo svetainę su „Wordpress“ platforma bei optimizuoti ją taip, kad būtų matoma SEO ir mokamais skaitmeninės rinkodaros sprendimais – pavyzdžiui, „Google Ads“ ir „Facebook Ads“. Kartu kursų dalyvis įgaus įgūdžių dirbti „Google Analytics“, „Google Tag Manager“, „Google Search Console“ ir „Facebook Business Manager“ platformose.

„Šių kursų ypatumas yra tai, kad juos baigęs žmogus turi daug gilesnes žinias apie skaitmeninę rinkodarą. Sutikime, dažnas versle šį bei tą apie reklamą internete išmano, tarkim gali elementariai reklamuoti žinutes socialiniuose tinkluose. Mūsų kursų absolventai žino, kaip tą daryti ne tik elementariai, bet ir efektyviai, kad į reklamą investuotos lėšos duotų didžiausią naudą“, – pasakoja E. Šumskas.

„CodeAcademy“ verslui skirtuose kursuose savo kvalifikaciją yra kėlę daugiau kaip 60 įmonių, vien šiemet kursus pabaigė per 520 žmonių. Šie kursai banko klientams siūlomi su 30 proc. nuolaida.

Visus verslo vystymo pasiūlymus „Swedbank“ klientai gali rasti prisijungę prie savo banko paskyros ir pasirinkę „Partnerių pasiūlymai“.

Siekdami užtikrinti geriausią Jūsų naršymo patirtį, šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. cookies). Paspaudę mygtuką „Sutinku“ arba naršydami toliau patvirtinsite savo sutikimą. Bet kada galėsite atšaukti savo sutikimą pakeisdami interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus. Susipažinkite su slapukų politika.