„Swedbank“ pasirinko komunikacijos partnerius

„Swedbank“ pasirinko komunikacijos partnerius

2020-07-21

„Swedbank“ pratęsė savo partnerystę su komunikacijos agentūra „Integrity PR“, kuri bankui toliau padės vykdyti kasdienę bei korporacinę komunikaciją. Bankas su „Integrity PR“ bendradarbiauja nuo 2011 m. „Swedbank“ nuo šiol taip pat dirbs su komunikacijos agentūra „Bosanova“.

„Netikėti karantino iššūkiai dar kartą parodė, kaip svarbu kalbėtis ir išlaikyti ryšį su kiekvienu klientu – nuo fizinio asmens iki didžiųjų šalies įmonių. Ne ką mažiau svarbi ir aplinka bei bendruomenė, kurioje mes gyvename ir plėtojame verslą, todėl dar didesnį dėmesį ketiname sutelkti tvarumo ir socialinės atsakomybės temoms. Tikimės, kad mūsų komunikacijos partneriai padės įgyvendinti šiuos tikslus ir dar labiau stiprins ryšį su skirtingomis tikslinėmis klientų grupėmis“, – sako Kęstutis Vanagas, „Swedbank“ Komunikacijos tarnybos vadovas.

„Ilgametė partnerystė su „Swedbank“ mūsų komandai leido sukaupti išskirtinių žinių ir patirties, susijusios su finansų sritimi. Dėl to šiandien esame lankstūs, gebame greitai reaguoti į kliento poreikius ir veiksmingai išnaudojame galimybes. Ir toliau prisidėsime prie to, kad „Swedbank“ išliktų vienu matomiausių bankų viešojoje erdvėje bei sėkmingai įgyvendintų savo iniciatyvas“, – sako „Integrity PR“ direktorė Daiva Lialytė.

„Swedbank“ kartu su „Integrity PR“ yra pelnęs įvairių apdovanojimų už komunikacijos projektus, o pastarasis apdovanojimas – „PR Impact Awards 2020“ inovacija komunikacijoje pripažinta feisbuko grupė „Pinigai ir reikalai“.

„Matome, kad ryškūs komunikacijos sprendimai šiandien tampa privalomi, nes būtent tada garsiai suskamba ir rezultatas. Dėkojame „Swedbank“ už pasitikėjimą ir esame pasiruošę kartu siekti ambicingų tikslų“, – sako „Bosanova“ vadovas Vytautas Matulevičius. 

Daugiau kaip du dešimtmečius veikianti „Integrity PR“ yra viena didžiausių ryšių su visuomene bendrovių Lietuvoje, teikianti korporacinės, rinkodaros, integruotos, krizių ir skaitmeninės komunikacijos paslaugas. Bendrovė dirba su daugiau kaip 60 prekės ženklų, tarp kurių tokios įmonės kaip „Bitė Lietuva“, „Rimi Baltic“, „Darnu Group“, PC „Panorama“, „Microsoft“ ir kitos. „Integrity PR“ bendradarbiauja su tarptautiniu komunikacijos įmonių tinklu „Fleishman-Hillard“.

2009 m. įkurta „Bosanova“ teikia integruotos ir kūrybinės komunikacijos paslaugas. Tarp didžiausių agentūros klientų yra sporto prekių prekybos tinklas „Sportland“, farmacijos kompanija „Servier Pharma“, debesų kompiuterijos bendrovė „Hostinger“, internetinė elektronikos parduotuvė „Novastar.lt“, Vilniaus miesto savivaldybė, „Biržų duona“ ir kiti. „Bosanova“ yra ilgametė autorių teises ginančių asociacijų AGATA, LATGA ir AVAKA partnerė.

Siekdami užtikrinti geriausią Jūsų naršymo patirtį, šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. cookies). Paspaudę mygtuką „Sutinku“ arba naršydami toliau patvirtinsite savo sutikimą. Bet kada galėsite atšaukti savo sutikimą pakeisdami interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus. Susipažinkite su slapukų politika.