Karantinas sulėtino įprastą tempą materialiame pasaulyje ir stipriai paspartino skaitmenizaciją visuose gyvenimo aspektuose – žmonės ėmė dirbti iš namų ir apsipirkinėti internetu, o verslams savo veiklą teko skubiai perkelti į virtualią erdvę. Pasak „Integrity PR“ projektų direktoriaus Žilvino Bružo, karantinas pabrėžė pasaulyje jau buvusias ir vis labiau iškylančias tendencijas – greitą ir supaprastintą paslaugų teikimą vartotojui, vis didesnį rūpestį psichologine žmonių sveikata ir tvarumą bei gamtos išsaugojimą.
Šioje tinkalaidėje galite išgirsti daugiau apie tai, kaip atrodys kasdienis žmonių ir verslų gyvenimas po karantino, bei kokios inovacijos laukia vartotojų netolimoje ateityje. Daugiau diskusijų, naujienų ir patarimų rasite „Facebook“ grupėje „Pinigai ir reikalai“.