Dar patogesniam kasdienių bankinių paslaugų tvarkymui – vaizdo skambučiai su banko specialistais

2021-07-20

Dar ir prieš pandemiją, absoliuti dauguma banko klientų finansinius klausimus rinkosi spręsti nuotoliniu būdu, o poreikis riboti kontaktus, šią tendenciją sustiprino. Dėl Covid-19 visame pasaulyje įvestas karantinas paskatino daugelį paslaugų tiekėjų diegti įvairias elektronines galimybes savo klientams. Apskaičiuota, kad vartotojų ir organizacijų prisitaikymas prie elektroninės aplinkos, įvykęs per aštuonias savaites, atitinka penkerių metų procesą įprastomis sąlygomis. 

Viena iš itin išpopuliarėjusių sričių – vaizdo susitikimai su kolegomis ar draugais. Daugelis pastebėjome, kad tokie susitikimai padeda taupyti laiko ir pinigų bei prisideda prie aplinkai kenksmingų CO2 emisijų mažinimo. Visus šiuos privalumus galime išnaudoti ir spręsdami aktualius kasdienės bankininkystės klausimus.

Nuo vasario „Swedbank“ savo klientams siūlo nuotolines vaizdo konsultacijas įvairiems klausimams spręsti. Klientai gali užsiregistruoti į vaizdo konsultacijas interneto banke. Ir nors pokalbis vyksta per „MS Teams“, konsultacijos yra tokios pat individualios, kaip ir įprasti susitikimai banko padalinyje. Prie vaizdo konsultacijos galima prisijungti naudojantis bet kokiu įrenginiu – kompiuteriu, planšete ar mobiliuoju telefonu.

Investavimo galimybės ir asmeniniai finansai – dažniausiai aptariamos temos 

Siekiant gauti paskolą ar konsultaciją sudėtingesnėmis asmeninių finansų temomis, daugeliui norisi „žmogiškojo kontakto“ su banko specialistu, kurio pristinga  pildant dokumentus internetu, o kartais – ir konsultuojantis telefonu. Vaizdo skambučiai leidžia išnaudoti visus išmaniosios bankininkystės privalumus tuo pat metu sukurdami galimybę išlaikyti ir žmogiškąjį kontaktą.

Dažniausiai tokias konsultacijas klientai pasitelkia siekdami gauti patarimų  asmeninių finansų, investavimo galimybių ar kaupimo pensijai temomis.

Be to, vaizdo konsultacijos yra vertinga pagalba žmonėms, kuriems reikia banko specialisto patarimo, bet jie neturi galimybės atvykti į padalinį. Šių konsultacijų metu banko specialistui galima parodyti tai, kas matoma mūsų įrenginio ekrane, konsultantas taip pat gali dalytis savo ekrano vaizdu. Tai padeda lengviau naudotis interneto banku ir gauti įvairias paslaugas.

Primename, kad šiandieną „Swedbank“ klientai devynias iš dešimties bankinių operacijų gali atlikti nuotoliniu būdu – naudodamiesi išmaniąja programėle arba interneto banku. Neišėjus iš namų galima užsisakyti naują banko kortelę, pasididinti mokėjimų limitą, gauti finansavimą būstui įsigyti ar vartojimo reikmėms bei išspręsti kitus kasdienės bankininkystės klausimus

Siekdami užtikrinti geriausią Jūsų naršymo patirtį, šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. cookies). Paspaudę mygtuką „Sutinku“ arba naršydami toliau patvirtinsite savo sutikimą. Bet kada galėsite atšaukti savo sutikimą pakeisdami interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus. Susipažinkite su slapukų politika.