Elektroninių kanalų vystymo skyriaus vadovas Juozas Augutis „Swedbank“ dirba jau beveik dešimtmetį. Kaip pats sako, atėjo čia ne be reikalo. Norėjosi prisijungti prie lyderių, o „Swedbank“ jam atrodė stipri, novatoriška organizacija. Visa tai, žinoma, pasitvirtino. Tačiau dar daugiau: J. Augutis labai greitai įsitikino gavęs ir daugybę galimybių augti. Jomis naudotis jis stengiasi iki šiol. Toks iniciatyvumas davė ir rezultatų. Specialistas pakilo iki komandos vadovo pozicijos, o šiemet dar tapo ir Metų darbuotoju.
Trumpas atsakymas: vadovauju žmonių komandai. Ilgesnis: vadovauju žmonių komandai, kuri atsakinga už tai, kad interneto bankas būtų patogus ir tinkamas naudoti. Mes atsakingi už įrankių, skirtų klientų elgsenos analizei, diegimą ir palaikymą. Jie taip pat padeda priimti sprendimus, kaip galima tobulinti žmonių patirtį „Swedbank“.
Per savo 9 metų karjerą nemažai kartų pakeičiau poziciją. Iš pradžių augau horizontaliai. Buvau projektų vadovas, bet vis keitėsi mano atsakomybės, projektai, departamentai. Prieš 4 metus nusprendžiau kandidatuoti į produkto vadovo poziciją IT organizacijoje. Tai jau buvo vertikalus augimas. O šių metų pradžioje atsirado galimybė kandidatuoti į komandos vadovo poziciją, kuria ir pasinaudojau. „Swedbank“ galimybių augti yra daug ir įvairių. Reikia tik apsispręsti, kur nori pasukti ir dėti pastangas.
Iš pirmųjų vadovų išmokau daug labai svarbių pamokų – kaip tinkamai valdyti laiką, prioretizuoti darbus, kaip išsikelti pamatuojamus ir tinkamus tikslus. „Swedbank“ taip pat supratau, kokia svarbi yra komunikacija su žmonėmis, kaip svarbu puoselėti santykius su kolegomis bei būti savimi.
Apie vadovo poziciją pagalvodavau gana dažnai. Man patinka dirbti su žmonėmis, pastebėti jų stiprybes bei silpnybes, padėti jiems augti. Vis dėlto, iki tam tikro laiko neturėjau pakankamai pasitikėjimo savimi, kad tikrai galiu ir noriu. Keičiantis atsakomybėms, darbo pobūdžiui, įgijęs tam tikros patirties nusprendžiau, kad noriu ir turiu pabandyti. Iš pirmo karto nepavyko, bet, atsiradus kitai progai, pasinaudojau ja dar kartą. Šįsyk sėkmingai.
Norėtum dirbti organizacijoje, kurioje galėtum siekti ambicingiausių tikslų? Susipažink su laisvomis pozicijomis „Swedbank“ karjeros puslapyje: https://swedbank.lt/about/careers/career.
Yra nemažai kriterijų, pagal kuriuos vyksta atranka, bet, manau, svarbiausia, kad kandidatas atitiktų pozicijai keliamus reikalavimus, būtų motyvuotas ir norėtų mokytis. Taip pat svarbu, kad sutaptų mūsų vertybės ir žmogus gebėtų dirbti komandoje.
Mūsų programuotojai mato savo darbo vaisius. „Swedbank“ interneto bankas ir programėlė yra labai plačiai naudojami klientų, o tai ir yra mūsų banko IT specialistų darbo vaisius. Vieni atsakingi už dizainą, kiti už funkcionalumą, dar kiti už įvairius techninius sprendimus, o to visuma ir yra interneto bankas ir programėlė. Klientų atsiliepimai rodo, kad šie įrankiai kuria puikią patirtį. Šis žinojimas daro IT specialistų darbą svarbų.
Kandidatuoti tikrai verta, nes „Swedbank“ gali pasiūlyti puikių karjeros galimybių. Be to, čia rūpinamasi darbuotojais, skiriama daug dėmesio gerai fizinei ir emocinei savijautai bei darbo ir laisvalaikio balansui.
Esu tvirtai įsitikinęs, kad darbus atlikti reikia darbo metu. Visai nepropaguoju darbo ne darbo metu ar savaitgaliais. Labai svarbu turėti laisvalaikį ir laiko kokybiškam poilsiui, nes kitu atveju mažėja produktyvumas ir pasitenkinimas tuo, ką darai. Nuovargis neigiamai veikia savijautą, nuotaiką, o sykiu ir kolegas. Savo darbuotojus visada skatinu atkreipti į tai dėmesį ir skirti laiko darbo ir laisvalaikio balansui paieškoti.
Banke nuolat vyksta daugybė įvairių veiklų bei projektų. Rekomenduoju išbandyti save, skirti laiko ir prisidėti prie projektų ar iniciatyvų. Tai puiki proga susipažinti su kolegomis, kitų departamentų veikla, plėsti akiratį, suprasti, kas patinka, o kas ne. Pats dažnai stengiuosi kažkur prisidėti, nors tai ir ne mano tiesioginė pareiga. Taip tenka geriau planuoti savo laiką, galiu ugdyti įgūdžius, kurie galbūt ne visada yra tiesiogiai susiję su kasdieniu darbu, pavyzdžiui, viešas kalbėjimas, idėjų pardavimas ir t. t. Tuo pačiu tai ir puikus būdas įprasminti save, padėti kitiems arba parodyti save ir būti pastebėtam.
Elektroninių kanalų vystymo skyrius yra atsakingas už skaitmeninių įrankių, skirtų „Swedbank“ darbuotojams, diegimą ir palaikymą. Organizacijai jie padeda analizuoti klientų elgseną tokiuose banko elektroniniuose kanaluose, kaip interneto bankas ar išmanioji programėlė. Remiantis surinktais duomenimis, priimami sprendimai, kaip būtų galima dar labiau pagerinti vartotojų patirtį.
Norėtum prisijungti prie Juozo ir „Swedbank“ komandos? Aplankyk mūsų karjeros galimybių puslapį ir išsirink tave dominančią poziciją: https://swedbank.lt/about/careers/career.