„Swedbank“ žmonės | IT srities vadovas Audrius Kantaravičius: „Atradau rūpestingą darbdavį, atvirą ir draugišką kolektyvą bei daug įdomių veiklų.“

2023-08-30

Iššūkių kupinas ir įdomus darbas – nepaprastai svarbi širdžiai mielos darbovietės sąlyga. Iš mažesnės komandos į „Swedbank“ atėjusį Audrių kandidatuoti labiausiai motyvavo produktas, kurį jis pats, kaip klientas, naudojo nuo pat pirmosios versijos. Banke jis augo kaip specialistas, nuolat tobulėjo ir, nors tikėjosi, kad bankas – solidi ir konservatyvi organizacija, atrado itin didelį, atvirą ir draugišką kolektyvą. Jau beveik 6 metus Audrius mėgaujasi darbu, kuriame netrūksta nei įdomių užduočių, nei palaikančių žmonių, ir yra įsitikinęs, kad darbas banke IT srityje yra įdomus, įtraukiantis ir suteikiantis neįkainojamos patirties.
 

Audrius


 
Nuo ko prasidėjo tavo pažintis su „Swedbank“? Kodėl nusprendei kandidatuoti?

Prieš beveik 6 metus ieškojau darbo e. kanalų srityje, tad internete aptikęs „Swedbank“ skelbimą į e. paslaugų vadovo poziciją sudalyvavau atrankoje ir laimėjau. Jau buvau susidaręs įspūdį apie banko darbo kultūrą ir pasiekimus mane dominančioje srityje. „Swedbank“ interneto banku naudojuosi nuo 2000 m. pirmosios versijos, tad buvo džiugu gauti galimybę prisidėti plėtojant ir palaikant e. kanalus.

Natūralu, kad ateidami į naują vietą turime tam tikrų išankstinių nuostatų, įsitikinimų. Ar prieš įsidarbindamas „Swedbank“ tokių turėjai? Kaip tai keitėsi pradėjus dirbti?

Griežtų išankstinių nuostatų neturėjau. Iš šalies bankas atrodo kaip labai solidi ir konservatyvi organizacija, tačiau realybėje tai – itin didelis, draugiškas bei atviras kolektyvas. Ateidamas į „Swedbank“ žinojau, kad tai nemaža organizacija, tačiau kiek netikėta buvo suprasti, kad tiek daug skirtingų padalinių dirba su vienu kanalu ar produktu.

Ką išskirtum kaip svarbiausias gyvenimo pamokas, kurias išmokai dirbdamas „Swedbank“, – tiek profesines, tiek asmenines?

Pamokų buvo daug. Iš kolegų ir vadovų išmokau valdyti laiką, derinti skirtingas pozicijas tarp suinteresuotų pusių. Suvokiau, kad užduočių prioritetizavimas – itin svarbus ir nuolat kintantis procesas. Supratau, kokia svarbi yra komunikacija tarp padalinių ir kolegų, kaip svarbu tinkamai ir laiku komunikuoti klientams.

Ką patartum kolegai IT specialistui, kuris dabar žiūri į „Swedbank“ darbo skelbimą ir svarsto, ar verta spausti Apply?

Mūsų organizacija tikrai didelė ir jos nepažįstančiam IT specialistui, skaitančiam darbo pozicijos aprašymą, galbūt ne visada aišku, kokį darbą teks dirbti, kokio dydžio ir kokios užduotys, atsakomybės bei kolektyvas jo laukia. Vis dėlto, tikrai nuoširdžiai rekomenduoju spausti Apply. Banke, IT srityje, visada yra daug iššūkių ir ambicingų projektų, tad darbas čia bus įdomus ir įtraukiantis bei suteiks neįkainojamos patirties. Kiekvienas, atėjęs dirbti į „Swedbank“, atras rūpestingą darbdavį, draugišką kolektyvą, daug įdomių veiklų ir galimybių tobulėti profesinėje srityje.  

Norėtum dirbti organizacijoje, kurioje galėtum siekti ambicingiausių tikslų? Susipažink su laisvomis pozicijomis „Swedbank“ karjeros puslapyje: https://swedbank.lt/about/careers/career.
 

Siekdami užtikrinti geriausią Jūsų naršymo patirtį, šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. cookies). Paspaudę mygtuką „Sutinku“ arba naršydami toliau patvirtinsite savo sutikimą. Bet kada galėsite atšaukti savo sutikimą pakeisdami interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus. Susipažinkite su slapukų politika.