Privačių klientų finansų centro asmeninės vadybininkės Neringos Šereikienės kasdienis darbas pilnas atsakomybių. Ji nuolat bendrauja su banko klientais, analizuoja jų finansinę situaciją, gilinasi į klientų poreikius, teikia konsultacijas investavimo bei draudimo klausimais. Kitaip tariant, nuo jos darbo tiesiogiai priklauso, pavyks žmogui laikytis finansinio plano ar nelabai. Laimingas ir patenkintas klientas vadybininkei taip pat suteikia papildomos motyvacijos ir pasididžiavimo savo darbu. Tačiau, anot Neringos, už geriausiai matomus jai ne ką mažiau svarbūs yra ir smulkesni pasiekimai. Pavyzdžiui, produktyvus pokalbis su karjerą dar tik pradedančiu kolega.
Pažintis su banku prasidėjo labai seniai. Grįžusi po studijų užsienyje tapau jo kliente. O įsidarbinau visiškai atsitiktinai. Mano draugė čia dirbo. Vieno susitikimo metu pasiūlė ir man sudalyvauti atrankoje, kadangi jos komanda kaip tik ieškojo naujų darbuotojų. Man pavyko ir „Swedbank“ dirbu jau virš 15 metų! Iš pradžių buvau klientų aptarnavimo konsultantė ir dirbau su fiziniais, kiek vėliau, ir su juridiniais asmenimis. Po gerų metų, kai kūrėsi Auksinės programos aptarnavimo modelis, kandidatavau į asmeninių vadybininkų komandą. Man ir vėl pavyko! Per tuos darbo metus teko dirbti ir su būsto kreditais, bet šiuo metu pagrindinis mano darbas yra konsultuoti Auksinius klientus taupymo/investavimo bei draudimo klausimais.
Bankai turi solidžios ir net griežtos institucijos įvaizdį, todėl visuomet maniau, kad dirbti bankiniame sektoriuje yra prestižas, kad žmonės čia turi itin aukštą kompetenciją, o įsidarbinti tokioje organizacijoje nėra lengva. Pradėjusi čia dirbti, sutikau šiltas, paprastas ir draugiškas asmenybes, pasiruošusias nukreipti tinkama linkme, padėti, kad pirmieji žingsniai būtų kuo paprastesni. Čia galiu įsitraukti ir į daug veiklų po darbo: sportuoti, savanoriauti, aktyviai leisti laisvalaikį su savo komanda. Esame kaip didelė šeima!
Dirbdama banke supratau, kad kokybė, kompetencija ir atsakingumas yra svarbiausia. Dirbant su klientais, iššūkių pasitaiko beveik kasdien. Kiekvienas klientas man yra svarbus, todėl nuolat ieškau būdų tobulėti, įgyti naujų žinių, pakelti kompetencijas. Esu atkakli ir entuziastinga, todėl nenuleidžiu rankų tol, kol neįgyvendinu užsibrėžto tikslo. Nuolatinis domėjimasis naujienomis investavimo ir draudimo srityje padeda generuoti naujas idėjas ir greičiau išspręsti sudėtingas situacijas. Dirbdama banke, turi nuolat tobulėti, būti atsakinga ir gebėti prisitaikyti prie besikeičiančios aplinkos. Taip pat reikalinga vidinė motyvacija, iniciatyvumas ir pozityvumas.
Norėtum dirbti organizacijoje, kurioje galėtum siekti ambicingiausių tikslų? Susipažink su laisvomis pozicijomis „Swedbank“ karjeros puslapyje: https://swedbank.lt/about/careers/career.
Turime daug galimybių. Svarbu būti iniciatyviam, norėti tobulėti, įsitraukti įgyvendinant organizacijoje vykdomus pokyčius bei dalintis savo patirtimi. Pagrindinis mano darbas šiuo metu yra teikti Auksiniams banko klientams profesionalias konsultacijas taupymo, investavimo bei draudimo klausimais. Greta pagrindinio darbo jau trečius metus dirbu mentore banko viduje: ugdau ir edukuoju kolegas, kurie žengia pirmuosius žingsnius investavimo srityje. Didžiausia motyvacija man – kolegų grįžtamasis ryšys bei aukštas klientų pasitenkinimo rodiklis.
Galimybė augti, tobulėti ir keistis. Dalyvaudama įvairiuose projektuose ir įsitraukdama į kolegų ugdymo procesus, dalinuosi patirtimi ir įgyta kompetencija. Kolegų grįžtamasis ryšys man teikia daug motyvacijos. Dabar džiaugiamės, kiek daug nuveikėme kartu, teikdami kokybiškas investavimo konsultacijas. Taip pat labai svarbu ir vadovų pasitikėjimas manimi, delegavimas į įvairius projektus. Tai motyvuoja kasdieniame darbe.
Siekiame kurti vertę klientui ir puoselėti bendradarbiavimą, todėl mūsų komanda yra lanksti. Dirbame skirtinguose miestuose, todėl klientams patogu mus pasiekti. Visos komandos narius vienija bendra veiklos filosofija, tikslai bei principai – tai įžvalgumas, gebėjimas žvelgti plačiau į kliento poreikius, atsakomybė ir pažadų klientams laikymasis, iniciatyvumas ir noras tobulėti bei padaryti daugiau.
Į iššūkius žvelgiu kaip į galimybę tobulėti. Sudėtingose situacijose nuolat atrandu idėjų, ką galima patobulinti bei pakeisti, kad darbas būtų operatyvesnis, paprastesnis ir kokybiškesnis. Įtemptose situacijose su klientais ypač yra svarbu išlikti ramiam ir nepriimti visko asmeniškai. Mane labai motyvuoja atlikto darbo įvertinimas ir pripažinimas, suteikiama galimybė augti, palaikantis ir pasitikintis vadovas, komanda ir organizacijos, kurioje dirbu, kultūra.
Norite derinti prasmingą, įtraukiantį darbą, netrukdysiantį asmeniniam gyvenimui? „Swedbank“ laukia jūsų: https://www.swedbank.lt/about/careers.