Projektui „Mokonomika“ − prestižinis komunikacijos apdovanojimas „Golden World Awards 2021”

2021-07-30

Šių metų pradžioje „Swedbank“ organizuota didžiausia nuotolinė pamoka Lietuvoje „Mokonomika“ pateko tarp geriausiųjų komunikacijos apdovanojimuose „Golden World Awards for Excellence in PR“ (GWA), kuriuos rengia Tarptautinė ryšių su visuomene asociacija (IPRA). Tarptautinio pripažinimo viename labiausiai prestižinių komunikacijos konkursų „Mokonomika“ sulaukė renginių kategorijoje, kuri buvo skirta organizacijų viduje veikiantiems profesionalams.

„Sėkmė jau ne pirmuose apdovanojimuose yra įvertinimas visiems, prisidėjusiems prie šio išskirtinio projekto, kuris vyko karantino įkarštyje. „Mokonomikos“ nebūtų ne tik be organizatorių, bet ir be gausaus būrio dalyvių – mokytojų ir mokinių, kurie taip noriai prisijungė prie nuotolinių pamokų ir iki šiol vertina bei naudojasi visu parengtu mokomuoju turiniu“, – sako Kęstutis Vanagas, „Swedbank” komunikacijos ir tvarumo tarnybos vadovas.

Vasaros pradžioje „Mokonomikai“ buvo skirti keturi apdovanojimai Lietuvos komunikacijos industrijos konkurse „PR Impact Awards 2021", o dar anksčiau – du prizai Baltijos šalių apdovanojimuose „Mi:t&links. Baltic Communication Awards“.

Pamokos sulaukė didžiulio susidomėjimo 

„Mokonomika“ pritraukė apie 225 tūkst. moksleivių ir mokytojų, kurie stebėjo nuotolines pamokas asmeninių finansų, tvarumo, pilietiškumo bei kitomis temomis. Iš viso parodytos 24 pamokos, jos buvo pritaikytos trims skirtingoms amžiaus grupėms.

Tiesioginė „Mokonomikos“ transliacija tęsėsi tris valandas, dėl karantino ribojimų jai prireikė sudėtingų techninių sprendimų. Renginio vedėjai filmavosi atskirose studijose ir, pasitelkus technologijas, atsidūrė vienoje virtualioje scenoje.

Projektas buvo įgyvendintas kartu su komunikacijos agentūra „Bosanova“ ir renginių organizatoriais „Correctus“. Peržiūrėti visas „Mokonomikos“ pamokas galima čia

Konkursas įvertina profesionaliausius projektus

GWA apdovanojimai kasmet sulaukia per 500 paraiškų iš viso pasaulio. Nugalėtojai renkami 37 apdovanojimų kategorijose, išskiriant apdovanojimus agentūroms ir organizacijos viduje veikiantiems profesionalams.
 
Nuo 1990 metų kasmet organizuojamas „IPRA Golden World Awards for Excellence in PR” konkursas skirtas atrasti ir įvertinti geriausius komunikacijos ir ryšių su visuomene meistriškumo pavyzdžius visame pasaulyje.

Siekdami užtikrinti geriausią Jūsų naršymo patirtį, šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. cookies). Paspaudę mygtuką „Sutinku“ arba naršydami toliau patvirtinsite savo sutikimą. Bet kada galėsite atšaukti savo sutikimą pakeisdami interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus. Susipažinkite su slapukų politika.