„Swedbank“: išmaniosios programėlės naudotojų skaičius priartėjo prie 800 tūkst.

„Swedbank“: išmaniosios programėlės naudotojų skaičius priartėjo prie 800 tūkst.

2021-05-03

„Swedbank“ duomenys rodo, kad per praėjusius metus prie „Swedbank“ programėlės buvo prisijungta 157 mln. kartų, pusė prisijungimų buvo atlikti naudojant biometrinius duomenis – piršto atspaudą arba veidą. Išmaniosios banko programėlės statistika rodo, kad ją gyventojai dažniausiai naudoja norėdami pervesti pinigų ir patikrinti sąskaitos likutį. 

„Šiais metais dešimtmetį švenčianti mūsų banko išmanioji programėlė yra vienas patogiausių bankininkystės įrankių, leidžiantis keliais piršto judesiais ekrane atlikti norimas operacijas. Per praėjusius metus programėlėje iš viso buvo atlikta daugiau nei 25 mln. pervedimų, kurių bendra suma siekė 3,4 mlrd. eurų“, – sako Jūratė Gumuliauskienė, „Swedbank“ Klientų aptarnavimo tarnybos vadovė. 

Remiantis banko duomenimis, išmaniąja programėle atliekamų pervedimų skaičius sparčiai auga – pernai jų buvo atlikta 45 proc. daugiau nei 2019 metais. Vienas programėlės naudotojas atlieka vidutiniškai 6 pervedimus per mėnesį. Mokėjimų pervedimai per išmaniąją programėlę sudaro virš 40 proc. visų skaitmeniniais kanalais atliekamų pervedimų. 

Kaip pastebi J. Gumuliauskienė, per pirmuosius savo gyvavimo metus programėlė labiausiai domino technologijų entuziastus ir pritraukė palyginti nedaug − 19 tūkst. − vartotojų. 

„Visgi gyventojams pradėjus dažniau ir intensyviau naudoti išmaniuosius telefonus, programėlės populiarumo lūžio metais galima vadinti 2016 m., kai, paaugęs du kartus, palyginti su 2015 m., jos vartotojų skaičius perkopė 190 tūkst. ribą. Šiuo metu išmaniosios programėlės naudotojų skaičius artėja prie 800 tūkst.“, − sako „Swedbank“ atstovė. 

Vertinant visas Lietuvoje naudojamas finansinių paslaugų mobiliąsias aplikacijas, „Swedbank“ išmanioji programėlė pirmauja tarp „Android“ vartotojų ir yra antroje vietoje tarp „Apple“ išmaniųjų telefonų vartotojų, rodo žiniatinklio analizės tinklalapio „Similarweb“ duomenys. 

„Kasmet išmaniosios programėlės vartotojų skaičius sparčiai auga. Skaitmeniniams sprendimams užimant vis didesnę dalį mūsų kasdienybės, klientų lūkesčiai mobiliosios bankininkystės sprendimams taip pat didėja. Siekdami patenkinti klientų poreikius, nuolat stengiamės tobulinti išmaniuosius bankinius sprendimus, sukurti naujų naudingų funkcionalumų“, – pažymi J. Gumuliauskienė. 

Pasak „Swedbank“ atstovės, vien praėjusiais metais klientams buvo pasiūlytas „Google Pay“ mokėjimo sprendimas, galimybė atlikti pervedimą pagal telefono numerį, pristatyta „E. Taupyklė“, padedanti taupyti kiekvieną kartą atsiskaitant kortele, telefonu ar išmaniuoju laikrodžiu. 

Siekdami užtikrinti geriausią Jūsų naršymo patirtį, šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. cookies). Paspaudę mygtuką „Sutinku“ arba naršydami toliau patvirtinsite savo sutikimą. Bet kada galėsite atšaukti savo sutikimą pakeisdami interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus. Susipažinkite su slapukų politika.