„Swedbank“ naujovė verslui – banko sąskaitų atidarymas nuotoliniu būdu

Verslo įmonių atstovai, norintys atsidaryti banko sąskaitą, nebeprivalės atvykti į banką – tai bus galima padaryti savo interneto banko paskyroje. Šią naujovę pristatęs „Swedbank“ skaičiuoja, kad norint atidaryti įmonės sąskaitą nuotoliniu būdu reikalingus dokumentus pateikti užtruks iki 15 minučių. Naujai atidaryta sąskaita įmonė galės pradėti naudotis dar tą pačią darbo dieną.

„Per mėnesį verslo įmonėms atidarome vidutiniškai apie 500 naujų sąskaitų, tam jų vadovai ar įgalioti asmenys iki šiol turėdavo vykti į banko padalinį ir savo dienotvarkėje skirti bent valandą laiko. Nuo šiol siūlome verslo įmonių vadovams, kurie naudojasi asmenine „Swedbank“ interneto banko paskyra, atidaryti sąskaitą nuotoliniu būdu ir ja pradėti naudotis per 2 valandas nuo paraiškos pateikimo“, – sako „Swedbank“ Verslo klientų tarnybos vadovas Antanas Sagatauskas.

Paraišką dėl įmonės sąskaitos atidarymo galės pateikti įmonės vadovas, turintis prisijungimą prie „Swedbank“ interneto banko. Prisijungęs prie savo asmeninės interneto banko paskyros, jis turės užpildyti klausimyną ir pateikti paraišką, kurią per kelias valandas patikrins banko darbuotojas.

Pasak A. Sagatausko, nuotoliniam sąskaitų atidarymui bus taikomi tokie patys saugumo reikalavimai kaip ir atidarant sąskaitas banko padalinyje. Be to, sąskaitų nuotoliniu būdu negalės atsidaryti asmenys, kurie nėra Lietuvos piliečiai.

Bankui patvirtinus, kad klientas atitinka visus rizikos vertinimo reikalavimus, vadovas gaus teigiamą atsakymą ir, vėl prisijungęs prie savo interneto banko, su kvalifikuotu parašu pasirašys reikiamus dokumentus. Šiuos dokumentus bus galima patvirtinti naudojantis kvalifikuotu „Smart-ID“, mobiliuoju parašu ar e. parašu.

Tais atvejais, kai banko darbuotojui prireiks papildomos informacijos apie klientą, jis bus pakviestas atvykti į banką ir sąskaitą, kaip ir anksčiau, galės atsidaryti banko klientų aptarnavimo padalinyje.

„Prognozuojame, kad artimiausioje ateityje apie 30 proc. įmonių sąskaitų bus atidaromos naudojantis interneto banku. Sąskaitos atidarymas nuotoliniu būdu papildo augančią grupę paslaugų, kuriomis „Swedbank“ verslo klientai gali naudotis nevykdami į banko padalinius“, − komentuoja „Swedbank“ Verslo klientų tarnybos vadovas.

Pasak jo, banko klientai taip pat aktyviai naudojasi „Swedbank Gateway“. Tai yra tiesiogiai su įmonės apskaitos ar veiklos sistema susieta paslauga, kuri yra skirta tvarkyti sąskaitas elektroniniu būdu, pateikti mokėjimus bankui automatiškai, gauti sąskaitų išrašus ar informaciją apie įplaukas realiu laiku. Verslo klientai taip pat naudojasi kiek daugiau nei prieš metus pristatytu buhalterinės apskaitos įrankiu „Erply Books“. Be to, jie interneto banke gali tvarkyti savo elektroninių paslaugų teikimo sutarties teises, atsidaryti sąskaitas, pasirašyti finansavimo, lėšų valdymo sutartis elektroniniu būdu neišeidami iš savo darbovietės.  

Siekdami užtikrinti geriausią Jūsų naršymo patirtį, šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. cookies). Paspaudę mygtuką „Sutinku“ arba naršydami toliau patvirtinsite savo sutikimą. Bet kada galėsite atšaukti savo sutikimą pakeisdami interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus. Susipažinkite su slapukų politika.