„Swedbank“ pristato naujovę − verslo vystymo įrankių platformą

„Swedbank“ kartu su partneriais sukūrė į smulkių ir vidutinių įmonių poreikius orientuotų įrankių platformą, kuria nuo šiol galės pasinaudoti kiekvienas banko klientas. Įmonėms ir verslo veikla užsiimantiems privatiems asmenims atsiveria galimybė pasinaudoti išskirtiniais pasiūlymais aktualiose veiklos srityse – valdant finansus, stiprinant savo konkurencinį pajėgumą ar užsiimant naujų klientų paieška.

„Įmonės mūsų banką vis labiau vertina ne tik kaip kasdienį finansų tarpininką ar finansavimo teikėją, bet ir kaip patikimą patarėją kitais jų veiklai aktualiais klausimais. Turėdami platų partnerių tinklą savo verslo klientams galime pateikti išskirtinių pasiūlymų. Mūsų sukurtoje platformoje įmonių vadovai ir kiti specialistai galės rasti įvairių įrankių, padedančių efektyviau atlikti kasdienes verslui reikalingas funkcijas“, – sako „Swedbank“ Verslo klientų tarnybos vadovas Antanas Sagatauskas.

Pasak A. Sagatausko, prieš metus bankas šalies įmonėms pasiūlė naudotis automatizuotu apskaitos tvarkymo įrankiu „ERPLY“, kuris tapo svarbiu žingsniu įgyvendinant „Swedbank“ atvirosios bankininkystės viziją. Sulaukus palankių klientų įvertinimų, bankas nusprendė toliau plėsti kartu su partneriais verslui siūlomų paslaugų pasiūlą.

Naudodamiesi naująja verslo vystymo įrankių platforma, „Swedbank“ klientai galės gauti nemokamą ataskaitą apie įmonės būklę ir pasitikrinti įmonės finansinę „sveikatą“. Įmonė taip pat gali palyginti savo veiklos rodiklius su vidutiniais viso sektoriaus rodikliais, pasinaudoti bendromis sektoriaus apžvalgomis. Be to, šios platformos naudotojams lengvai prieinama ir informacija apie jų klientų kreditingumą, siūloma galimybė užsisakyti užsienio įmonių kreditingumo ataskaitas.

„Mūsų pristatyta elektroninių įmonių ataskaitų paslauga suteikia galimybę įmonėms paprasčiau ir greičiau įvertinti potencialius verslo partnerius, auginti savo pardavimus ir išvengti galimų veiklos rizikų. Dirbdami kartu su „Swedbank“ galime pasiūlyti didesnę pridėtinę vertę visiems banko klientams“, – sako „SCORIFY“ direktorius Žilvinas Milerius.

Kita aktuali naujosios platformos dalis – tai įvairūs kursai ir mokymai asmeninio tobulėjimo, pardavimų, efektyvaus vadovavimo, darbuotojų motyvacijos, klientų valdymo srityse. Čia galima rasti platų tiesioginių ir nuotolinių vaizdo mokymų pasirinkimą. Įmonės taip pat gali pasinaudoti „Swedbank“ partnerių siūlomais dokumentų valdymo sprendimais, įskaitant jų saugojimo, naikinimo, archyvavimo ir skaitmeninimo paslaugas.

Šiuo metu „Swedbank“ partnerių sąrašą, kurie siūlo savo sprendimus verslui, sudaro daugiau kaip 10 įmonių. Tarp jų yra tokios bendrovės, kaip „CreditInfo Lietuva“, „Scorify“, „Reisswolf“, „TMD Partners“, „OVC Consulting“, „Primum Esse“, „Talentų namai“, „FranklinCovey“, „Verslokursai.lt“, „Finansų analizės ir valdymo sprendimai“ bei kitos.

Verslo vystymo įrankius banko klientai gali rasti prisijungę prie savo banko paskyros ir pasirinkę „Partnerių pasiūlymus verslui“. Planuojama, kad ateityje šių įrankių spektras ir juos teikiančių partnerių skaičius bus plečiamas.

„Swedbank“ paslaugomis šiuo metu naudojasi daugiau kaip 72 tūkst. verslo klientų.

Siekdami užtikrinti geriausią Jūsų naršymo patirtį, šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. cookies). Paspaudę mygtuką „Sutinku“ arba naršydami toliau patvirtinsite savo sutikimą. Bet kada galėsite atšaukti savo sutikimą pakeisdami interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus. Susipažinkite su slapukų politika.