Įtraukianti ir efektyvi įmonės darbuotojų edukacija tvarumo temoje bei sveikesnių ir tvaresnių kasdienių įpročių ugdymas tarp klientų – tokius iššūkius startuoliams metė „Swedbank“ antrajame akceleratoriuje „Rockit Impact 2.0“.
Startuolių akceleratoriumi yra vadinama intensyvi produktų kūrimo programa, kuri trunka nustatytą laiką. Užduotis, kurios vadinamos iššūkiais, startuolių komandoms iškelia rinkoje sėkmingai veikiančios įmonės. Tuo pačiu programos metu su startuoliais dalinamasi verslą auginti padedančiu turiniu: patarimais, patirtimi, rinkos įžvalgomis, verslo subtilybėmis bei kontaktais.
Pasak „Swedbank“ tvarumo vadovės Karolinos Semionovaitės, tikimasi, kad akceleratoriaus metu sukurti B2B sprendimai padės įmonėms sėkmingai įsidiegti tvarumo naujoves ir tuo pačiu prisidės prie bendros tvarumo transformacijos rinkoje.
„Tam, kad versle sėkmingai vyktų tvarumo pokyčiai, pirmiausiai šią temą turi gerai suprasti įmonės darbuotojai. Organizacijose, ypač didelėse, vidinės informacijos srautai yra labai dideli. Norint efektyviai iškomunikuoti tvarumo žinutes ir didinti darbuotojų įsitraukimą, reikia ieškoti efektyvių ir novatoriškų sprendimų. Tą darysime su vienu iš startuolių. Su antruoju startuoliu ieškosime būdų, kaip pagerinti klientų patirtį tuo pačiu ugdant sveikesnius ir tvaresnius kasdienius įpročius“, – sako K. Semionovaitė.
Pirmasis „Swedbank“ iššūkis kviečia paieškoti sprendimo, kaip įtraukti organizacijos darbuotojus į tvarumo transformaciją ir užtikrinti, kad keičiant verslo procesus atitinkamai keistųsi ir įmonės kultūra, o darbuotojai suprastų tvarumo svarbą jų kasdieniame darbe. Šį iššūkį spręs startuolis „CompactAct“ iš Estijos. Jų tikslas – sukurti interaktyvią edukacinę platformą įmonės darbuotojams.
Antrojo „Swedbank“ iššūkio užduotis – paskatinti klientus rinktis sveikesnį ir tvaresnį gyvenimo būdą, o tuo pačiu gerinti klientų patirtį. Startuolis „Thryve“ iš Vokietijos pasiūlys sprendimą, kaip pasiekti šį tikslą pasitelkus išmaniuosius dėvimus įrenginius.
Užduotis startuoliams „Rockit Impact 2.0“ akceleratoriuje taip pat teikia „Žalgiris“, „Tele2“ ir „Amber Grid“. Šešis mėnesius startuoliai iš Estijos, Vokietijos ir JAV spręs iššūkius, apimančius darbuotojų įsitraukimą, veiklos procesų valdymą, skaitmeninę sveikatą, daiktų internetą ir net povandeninius dronus. Sukurti sprendimai bus pristatyti birželį, o iki rugsėjo startuoliai turės finalizuoti produktą ir pasiruošti investicijų pritraukimui. Akceleratoriaus metu kuriami sprendimai prisideda prie Jungtinių Tautų darnaus vystymosi tikslų įgyvendinimo.