Mobiliosios programėlės mums pagelbsti daugelyje gyvenimo situacijų, taip pat – ir finansų srityje. Išmanieji sprendimai ne tik palengvina kasdienę bankininkystę, bet ir padeda išspręsti įvairias problemas ar jų išvengti. Kokie yra 3 populiariausi „Swedbank“ išmaniosios programėlės mokėjimo kortelių valdymo sprendimai, kurie jums gali būti naudingi?
Jei prieš kelerius metus banko kortele mokėjome daugiausia fizinėse parduotuvėse, tai šiandien jas naudojame daug kur. Filmų, muzikos, žaidimų platformos – tik keletas vietų, kuriose dažnai ar periodiškai atsiskaitome kortele. Palaipsniui pridedame tiek daug prenumeratos paslaugų ar virtualių piniginių, kad tampa sunku jas visas prisiminti ir valdyti.
Siekdamas palengvinti šią užduotį, „Swedbank“ pristatė naują savo išmaniosios programėlės funkcionalumą – kortelių sąsajų valdymo įrankį. Naudodami šį įrankį galime matyti, blokuoti ir ištrinti mokėjimo kortelę skaitmeninėse piniginėse, taip pat – matyti paslaugas, kuriose kortelė buvo skaitmenizuota mokėjimams atlikti.
Skaitmeninių kortelių valdymo skiltyje galėsime matyti tokias virtualias pinigines, kaip „Apple Pay“, „Google Pay“, „Fitbit Pay“, „Garmin Pay“. Taip pat galima matyti prenumeratas ir kitas platformas, kurios naudoja mūsų kortelę mokėjimams vykdyti, pavyzdžiui, „Netflix“, „Spotify“, „Amazon“, „PlayStation“, „Blizzard“, „eBay“.
Naudodamiesi šia funkcija galėsime automatiškai matyti su kortele susijusius prenumeratas ir mokėjimo pinigines išmaniojoje programėlėje, jei paslaugų teikėjas naudoja skaitmeninių kortelių sprendimą. Taip ši funkcija ne tik padės valdyti virtualias pinigines, bet ir prisiminti seniai pamirštas prenumeratas, kurias galėsime atnaujinti ar ištrinti apsilankę paslaugų teikėjo puslapyje.
Skaitmeninių kortelių valdymas veikia su „Mastercard“ mokėjimo kortelėmis, o jei nematome kai kurių prenumeratų ir paslaugų, taip gali būti dėl prekybininkų naudojamų techninių sprendimų. Paslaugų teikėjas taip pat gali būti rodomas mokėjimo platformos pavadinimu.
Daugiau nei 90 proc. lietuvių naudojasi išmaniaisiais telefonais, didelė mūsų dalis yra išbandžiusi bekontakčius atsiskaitymus telefonu, rodo „Swedbank“ užsakymu atlikta gyventojų apklausa. Be to, dauguma išmėginusiųjų bekontakčius atsiskaitymus telefonu sako, kad tai taps jų pagrindiniu mokėjimo būdu.
Tačiau mūsų išmanusis telefonas nėra vienintelis įrenginys, kurį galima naudoti atsiskaitymams bekontakčiu būdu. Už prekes ar paslaugas taip pat galime sumokėti naudodami išmaniuosius dėvimus įrenginius, kuriuose veikia „Fidesmo“, „Manage-Mii“ sprendimai, „Apple“, „Fitbit“ ar „Garmin“ išmaniuosius laikrodžius.
Turėdami galimybę atsiskaityti naudodami savo išmanųjį telefoną ar išmaniuosius laikrodžius, galime pamiršti apie nemalonų stresą suvokus, kad palikome piniginę namuose.
Norint pradėti naudotis bekontakčiais mokėjimais savo įrenginiuose, reikia turėti bekontaktę kortelę bei įgalinti bekontakčius mokėjimus savo išmaniojoje programėlėje.
Daugiau informacijos apie bekontakčius mokėjimus naudojant Google Pay, Apple Pay, Android phone, Fidesmo Pay and Manage-Mii ar Fitbit/Garmin įrenginius rasite nuorodose.
4 iš 5 lietuvių banko kortelė yra tapusi kasdiene atsiskaitymo priemone. Pamesti ar kitaip prarasti galime ir grynuosius, ir kortelę. Tačiau kortelė turi vieną ryškų pranašumą – pametus, tačiau laiku užblokavus, galima išsaugoti savo pinigus.
Paprasčiausia ir patogiausia blokuoti banko kortelę išmaniojoje programėlėje, kadangi mūsų mobilusis telefonas – visuomet po ranka. Tai galima padaryti pasirinkus skiltį „Kortelės“ apatiniame pagrindinio lango meniu laukelyje. Šioje skiltyje matysime kortelės būseną. Norint kortelę blokuoti, tereikia išjungti aktyvų kortelės režimą. Per 10 dienų kortelei atsiradus, ją vėl galima aktyvuoti ir neteks užsisakinėti naujos.