6 banko programėlės funkcijos, kurios pravers labiausiai

2020-10-16

Šiame skaitmeniniame amžiuje jau pripratome keliais piršto judesniais išmaniajame užsisakyti maisto ar susimokėti už automobilio stovėjimą. Mobiliosios banko programėlės taip pat tapo vienu svarbiausių kanalų bankui pasiekti: taupydami laiką ir pinigus beveik 9 iš 10 lietuvių prie savo banko jungiasi išmaniuoju telefonu. Be to, kaip rodo apklausa, iš didžiųjų šalies bankų geriausiai šalies gyventojai vertina „Swedbank“ mobiliąją programėlę. Ja naudojasi beveik 700 tūkst. banko klientų.

Tad kokios banko programėlės funkcijos yra populiariausios ir kaip jos palengvina arba gali palengvinti mūsų kasdienybę? 

1. Pavedimai

Bankiniai pavedimai – populiariausia mobiliosios programėlės funkcija. Per mėnesį vien „Swedbank“ klientai atlieka daugiau nei 2,3 mln. pavedimų. Tai – ne tik greitas būdas atsiskaityti su paslaugų tiekėjais ar įsigyti prekę internetinėje parduotuvėje. Ši funkcija gali išgelbėti ir nepatogiose situacijose. Pavyzdžiui, pietaudami su draugu ar kolega net neturėdami su savimi piniginės galime greitai jiems pervesti savo sąskaitos dalį. Tam dabar, beje, pakanka žinoti tik lėšų gavėjo telefono numerį:

2. Sąskaitos likučio valdiklis

Įsivaizduokime situaciją: prieš akis parduotuvės vitrinoje – svajonių įrenginys ar batų pora. Ar banko sąskaitoje pakankamai pinigų ir pirkiniui, ir visiems likusiems mėnesio poreikiams bei įsipareigojimams – neaišku. Turbūt jau neprisimenate, tačiau kažkuriuo metu savo gyvenime norėdami pasitikrinti banko sąskaitos likutį ieškojome artimiausio bankomato arba galimybės prisijungti prie interneto banko. 

Atsiradus išmaniajai banko programėlei laiko tokiam smulkiam, tačiau svarbiam veiksmui galėjome gerokai sutaupyti. „Swedbank“ mobiliojoje programėlėje esantis valdiklis, kurį naudoja maždaug 36 tūkst. lietuvių, atsakymą leidžia sužinoti per kelias sekundes. Tereikia jį pridėti telefono ekrane, paspausti jo ikonėlę, ir sąskaitos likutis aiškus.

Kaip pridėti valdiklį „Android“ telefone, galite sužinoti čia:

 

Jei telefone naudojate „iOS" sistemą, informaciją rasite čia:

3. Pinigų pervedimo užklausos

Vakarienė su draugų kompanija restorane čia taip pat gali būti geras pavyzdys situacijos, kada pravers ši mobiliosios bankininkystės funkcija. Įsivaizduokime, kad patogumo dėlei sumokėjote bendrą visų draugų sąskaitą. Vėliau kiekvienam jų galite išsiųsti pinigų pervedimo užklausą su jo sąskaitos sumos dalimi. 

Tai gali būti ir geras būdas draugui priminti apie skolą. Jei jau kurį laiką neatgaunate žadėtos pusės sumos už kino seansą, kuriame drauge lankėtės, galite tiesiog nusiųsti pinigų pervedimo užklausą. Taip galima nušauti du zuikius vienu šūviu – išvengti nepatogaus jausmo tiesiogiai prašant savo pinigų ir atgauti savo pinigus.

4. Programėlės pranešimai

Žinoti, kas vyksta mūsų banko sąskaitose – labai svarbu. Tiksli informacija apie pokyčius leidžia mums tiksliai planuoti savo asmeninį biudžetą. Kodėl svarbu planuoti savo biudžetą, plačiau galite pasidomėti čia

Programėlės pranešimai informuoja apie atliktus mokėjimus ir į sąskaitą gautus pinigus. Šią funkciją yra įjungę daugiau nei 90 proc. „Swedbank“ mobiliosios programėlės naudotojų.

Programėlės pranešimaiProgramėlės pranešimai

Programėlės pranešimai Programėlės pranešimai

5. Įmokų ir mokėjimų krepšelis

Sumokėti sąskaitas už komunalines paslaugas keliais piršto judesiais išmaniajame – taip pat pamėgta ir laiką taupanti banko mobiliosios programėlės funkcija. Suformavę mokėjimų ruošinius, čia galime nesunkiai pakeisti sumas ir atsiskaityti su komunalinių paslaugų tiekėjais ar kitais pardavėjais, kuriems turime periodinių įsipareigojimų. Įmokų ir mokėjimų krepšelį galima rasti programėlės skiltyje „Paslaugos“. 

Mokėjimų krepšelis

6. Bekontakčiai atsiskaitymai telefonu

Naudojantis šia funkcija nebereikės nuleidus galvos palikti pirkinių krepšelio prie kasos, pamiršus piniginę, nes sumokėti galėsite savo išmaniuoju telefonu. Kaip rodo statistika, išmaniaisiais Lietuvoje naudojasi daugiau nei 90 proc. gyventojų ir nemaža dalis jų yra išbandę bekontakčius atsiskaitymus telefonu. Be to, dažnas tų, kurie išbando, tikina, kad tai tampa jų prioritetiniu atsiskaitymo būdu. 


Jeigu dar neteko naudotis kuria nors iš paminėtų funkcijų – išbandykite, tūkstančiams gyventojų jos praverčia kasdien.

Siekdami užtikrinti geriausią Jūsų naršymo patirtį, šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. cookies). Paspaudę mygtuką „Sutinku“ arba naršydami toliau patvirtinsite savo sutikimą. Bet kada galėsite atšaukti savo sutikimą pakeisdami interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus. Susipažinkite su slapukų politika.