„Swedbank“ pristatė galimybę tapti klientu nuotoliniu būdu

„Swedbank“ pristatė galimybę tapti klientu nuotoliniu būdu

2020-06-18

Gyventojams, norintiems atsidaryti pirmąją sąskaitą „Swedbank“ ir pradėti naudotis kitomis paslaugomis, nuo šiol nebereikia vykti į banko padalinį – tą galima padaryti naudojantis interneto banku. Ši naujovė bus prieinama gyventojams, norintiems tapti privačiais banko klientais.

„Šiandien apie 90 proc. banko operacijų gyventojai atlieka nuotoliniu būdu, o interneto banku ir išmaniąja programėle naudojasi didžioji dalis klientų. Todėl jautėme augantį poreikį pasiūlyti galimybę „Swedbank“ klientu tapti nuotoliniu būdu, neužsukus į banko padalinį. Tai dar vienas svarbus žingsnis išmanesnio finansų valdymo link, sudarant galimybę pradėti naudotis banko paslaugomis ten, kur patogu klientui“, – sako Pavel Ladziato, „Swedbank“ privačių klientų tarnybos vadovas. 

Pasak jo, galimybė tapti banko klientu nuotoliniu būdu padidins banko paslaugų prieinamumą ir leis gyventojams lengviau pasinaudoti jiems aktualiomis „Swedbank“ paslaugomis. 

„Galimybė tapti banko klientu neužsukant į banko padalinį leis gyventojams paprasčiau pasinaudoti jiems aktualiais banko pasiūlymais. Pavyzdžiui, nemokama prekyba akcijomis Baltijos šalių rinkoje. Šių metų pradžioje pristatę šią galimybę sulaukėme didelio susidomėjimo, tačiau įvestos karantino sąlygos daliai gyventojų apsunkino sąskaitos atsidarymą, kuri būtina prekybai akcijomis“, – komentuoja P. Ladziato. 

Tam, kad taptų klientu nuotoliniu būdu, pilnamečiams Lietuvos piliečiams, kurie niekada iki tol nėra buvę „Swedbank“ klientais, reikia turėti pasą arba asmens tapatybės kortelę ir naudotis viena iš šių identifikavimo priemonių: kvalifikuotu „Smart ID“, mobiliuoju parašu ar tapatybės kortele su e. parašo funkcija. 

„Swedbank“ interneto banke užpildę paraiškos formą, klientai taip pat turės identifikuoti save kompiuteriu, telefonu ar planšete atlikdami vaizdo skambutį. Pateiktus dokumentus ir paraišką dar turės patvirtinti banko darbuotojai. 

Pasak „Swedbank“ privačių klientų tarnybos vadovo, sąskaitos atidarymas nuotoliniu būdu neturėtų sudaryti iššūkių elektronines priemones naudojančiam vartotojui. Skaičiuojama, kad sąskaitos atidarymas tokiu būdu užtruks iki 20 minučių. 

Užpildyti paraišką interneto banke galima bet kuriuo metu, tačiau vaizdo skambutį asmens identifikavimui bus galima atlikti banko darbo metu, tai yra, darbo dienomis nuo 9:00 iki 17:00 val. (penktadieniais –  iki 16:00 val.).

„Swedbank“ taip pat planuoja pristatyti galimybę banko klientams, kurie nori atidaryti banko sąskaitą vaikams ir užsakyti jiems mokėjimo kortelę, tai padaryti nuotoliniu būdu.   

Siekdami užtikrinti geriausią Jūsų naršymo patirtį, šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. cookies). Paspaudę mygtuką „Sutinku“ arba naršydami toliau patvirtinsite savo sutikimą. Bet kada galėsite atšaukti savo sutikimą pakeisdami interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus. Susipažinkite su slapukų politika.