Jauniesiems „Swedbank“ klientams – „Rockit“ centre išplėtotas finansinės edukacijos žaidimas

2020-12-09

Jaunieji „Swedbank“ klientai nuo gruodžio vidurio savo jėgas gali išbandyti spręsdami edukacinio žaidimo „Žinių žygis“ iššūkius. Šio žaidimo kūrėja, viena iš fintech centro „Rockit“ narių – platformą „Challenger“ vystanti „Enga Systems“ jį pritaikė banko poreikiams ir kartu su banko specialistais integravo į interneto banko aplinką. Tai pirmasis „Rockit“ centre išplėtotas produktas, kurį galės išbandyti „Swedbank“ klientai – banko jaunimo programos dalyviai.

„Kartu su „Rockit“ nariais išplėtojome „Swedbank“ klientams aktualų sprendimą. Žaidimo platformos kūrėjai aktyviai dalijosi įžvalgomis ir patirtimi, įsiklausė į banko poreikius ir juos įgyvendino. Kartu su banku įveikėme įvairias kliūtis šio projekto eigoje ir dabar turime džiuginantį bendro darbo rezultatą – įtraukiantį finansinės edukacijos žaidimą, orientuotą į jauniausią banko klientų grupę“, – sako „Swedbank“ Startuolių partnerystės vadovė Jekaterina Bitus. 

„Džiaugiamės sklandžiu bendradarbiavimu su „Swedbank“ ir tikimės, kad ši platforma padės didinti jauniausios banko klientų grupės įsitraukimą bei padės jiems įgyti reikalingų finansinių žinių“, – sako platformą „Challenger“ vystančios komandos atstovas Ilja Polivanovas.

Žaidime „Žinių žygis“ savo jėgas išbandyti galės kviestiniai 14–22 m. amžiaus „Swedbank“ jaunimo programos dalyviai. Jiems bus pasiūlyta daugiau kaip 50 skirtingų iššūkių, apimančių kasdienių finansų, saugumo, taupymo, investavimo, skolinimosi, draudimo temas. Specialus dėmesys bus skirtas ir tvarumo temoms.

Už kiekvieną įveiktą „Žinių žygio“ iššūkį jo dalyviai pelnys taškų, kuriuos vėliau galės iškeisti į realius prizus. Dalyvauti žaidime „Swedbank“ klientams bus siūloma ateinančius 6 mėnesius. Atsižvelgus į pasiektus rezultatus, bankas apsvarstys galimybę dėl tolesnio bendradarbiavimo su šios platformos kūrėjais.

Žinių žygis

 

„The Challenger“ sukurta sužaidybinimo platforma gali būti panaudota naujoms funkcijoms ir paslaugoms pristatyti, klientų nuomonei ištirti, jų lojalumui paskatinti ar kitu būdu sustiprinti ryšius su tiksline vartotojų grupe. Platforma gali būti integruota į naudojamus verslo kanalus.

Siekdami užtikrinti geriausią Jūsų naršymo patirtį, šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. cookies). Paspaudę mygtuką „Sutinku“ arba naršydami toliau patvirtinsite savo sutikimą. Bet kada galėsite atšaukti savo sutikimą pakeisdami interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus. Susipažinkite su slapukų politika.