„Mokonomika“ pripažinta geriausia socialinės atsakomybės iniciatyva Baltijos šalyse

„Mokonomika“ pripažinta geriausia socialinės atsakomybės iniciatyva Baltijos šalyse

2021-03-26

„Mi:t&links. Baltic Communication Awards“ komunikacijos apdovanojimuose „Swedbank“ inicijuota didžiausia nuotolinė pamoka „Mokonomika“ buvo įvertinta pirmąja vieta įmonių tvarumo ir atsakomybės, o taip pat − antrąja vieta COVID-19 verslo komunikacijos ir trečiąja vieta renginių kategorijose.

„Šis „Mokonomikos“ įvertinimas yra bendras mokytojų, moksleivių, tėvų ir renginio organizatorių bei partnerių laimėjimas. Mūsų atliktas tyrimas atskleidė, kad mokytojų darbo krūvis karantino metu smarkiai išaugo, nuotolinėms pamokoms jiems teko skirti daugiau laiko, o moksleiviai pageidavo prasmingo ir įtraukiančio turinio. Ši nuotolinė pamoka prisidėjo prie šių iššūkių sprendimo“, – sako „Swedbank“ komunikacijos ir tvarumo tarnybos vadovas Kęstutis Vanagas. 

Š.m. sausio 21 d. įvykusi pamoka pritraukė apie 225 tūkst. moksleivių ir mokytojų, kurie per nuotolį stebėjo pranešėjų parengtas pamokas asmeninių finansų, tvarumo, pilietiškumo bei kitomis temomis. 

Trijų valandų transliacijos metu buvo parodytos 24 pamokos, pritaikytos trims amžiaus grupėms. Renginį pristatė vedėjai moksleiviai Rokas ir Fausta bei Rolandas Mackevičius, kurie, būdami atskirose patalpose, pasitelkus techninius sprendimus atsidūrė vienoje virtualioje scenoje ir drauge atliko muzikinį kūrinį.

„Mokonomika“ buvo įgyvendinta su komunikacijos agentūra „Bosanova“ ir renginių organizavimo agentūra „Correctus“.


Ši nuotolinė pamoka prisidėjo prie UNICEF ir UNESCO rengiamos „Didžiausios pamokos pasaulyje“, kurios tikslas kurti inovatyvias švietimo priemones, įgyvendinant Jungtinių Tautų darnaus vystymosi tikslus. 

„Mokonomika“ taip pat davė startą „Swedbank“ Finansų laboratorijos 200 nuotolinių pamokų ciklui. Šia iniciatyva siekiama padėti įvairaus amžiaus vaikams ir jaunuoliams susipažinti su pagrindinėmis ekonomikos bei asmeninių finansų valdymo temomis. Pamokos simboliškai pažymėjo ir 200 metų „Swedbank“ įkūrimo sukaktį.

Peržiūrėti visas „Mokonomikos“ pamokas galima čia

„Mi:t&links. Baltic Communication Awards“ – svarbiausias komunikacijos renginys Baltijos jūros regione ir kaimyninėse šalyse, vykstantis daugiau nei 10 metų. Šiais metais apdovanojimų dalyviai varžėsi 18-oje kategorijų, kuriose buvo pateikta virš 170 paraiškų.

Siekdami užtikrinti geriausią Jūsų naršymo patirtį, šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. cookies). Paspaudę mygtuką „Sutinku“ arba naršydami toliau patvirtinsite savo sutikimą. Bet kada galėsite atšaukti savo sutikimą pakeisdami interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus. Susipažinkite su slapukų politika.