„Swedbank“ leis klientams atlikti mokėjimus iš „Citadele“ banke turimų sąskaitų

2020-11-04

Plėsdamas atvirosios bankininkystės funkcijas, „Swedbank“ pasiūlė naujų galimybių privatiems ir verslo klientams, kurie turi sąskaitų „Citadele“ banke. „Swedbank“ klientai  interneto banke galės ne tik peržiūrėti „Citadele“ banke Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje esančių sąskaitų informaciją ir sąskaitų išrašus, bet ir inicijuoti mokėjimus iš sąskaitų šiame banke. 

Įgyvendindamas ES Antrosios mokėjimų direktyvos (PSD2) reikalavimus, „Swedbank“ 2019 m. pradžioje trečiosioms šalims pasiūlė prieigą prie savo atvirojo ryšio sąsajos (API). Šiuo metu „Swedbank“ atvirojo ryšio sąsaja naudojasi daugiau kaip 50 paslaugų teikėjų visoje Europoje, kurie banko klientams gali pasiūlyti sąskaitos informacijos ir mokėjimų inicijavimo paslaugų.

„Atvirajai bankininkystei įgaunant pagreitį, „Swedbank“ klientai per trečiąsias šalis kas mėnesį inicijuoja apie 1 mln. mokėjimų, o bendra tokiu būdu pervedamų lėšų suma pastaruoju metu sudaro beveik 53 mln. eurų per mėnesį. Mūsų patirtis rodo, kad atviroji bankininkystė gali užtikrinti patogesnes ir geriau integruotas paslaugas mūsų klientams, todėl ir toliau planuojame aktyviai plėtoti galimybes šioje srityje“, – sako Gediminas Misevičius, „Swedbank“ atvirosios bankininkystės partnerysčių vadovas. 

Pasak jo, „Swedbank“ aktyviai naudoja kitų rinkos dalyvių suteikiamas atvirosios bankininkystės sąsajas ir veikia kaip trečiosios šalies paslaugų teikėjas, siūlydamas savo klientams naujų galimybių. Vienas iš tokių pavyzdžių – galimybė e. komercijos srityje veikiantiems banko klientams surinkti mokėjimus iš kitų bankų, pasinaudojant daugiakanale API sąsaja.

Šiuo metu „Swedbank“ privatūs ir verslo klientai gali prisijungti ir inicijuoti mokėjimus iš SEB, LHV, „Swedbank“ ir „Citadele“ bankuose Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje turimų sąskaitų. 

„Norėdami peržiūrėti savo sąskaitų „Citadele“ banke informaciją, „Swedbank“ privatūs ir verslo klientai turi prisijungti prie savo interneto banko ir pasirinkti funkciją „Sąskaitos išrašas“ skiltyje „Sąskaitos informacija“, kurią galima rasti „Kasdienių paslaugų“ meniu. Kitame banke esančios sąskaitos išrašas bus sugeneruotas pasirinkus atitinkamos sąskaitos numerį iš IBAN laukelio išskleidžiamo meniu“, − komentuoja G. Misevičius. 

Tuo metu „Swedbank“ klientui nusprendus inicijuoti mokėjimą iš kitame banke esančios sąskaitos, jam reikia prisijungti prie savo interneto banko ir pasirinkti „Naujas pervedimas“ skiltyje „Mokėjimai“, kurią galima rasti „Kasdienių paslaugų“ meniu. Kitame banke esančią sąskaitą, iš kurios pageidaujama atlikti pavedimą, galima pasirinkti mokėjimo formoje iš laukelio „Mokėti iš sąskaitos“ sąrašo. Inicijuodamas mokėjimą klientas jį turės patvirtinti kitame banke naudojamu autentifikacijos metodu.

Svarbu pažymėti, kad „Swedbank“ klientai, kurie nori matyti sąskaitos informaciją ar pasinaudoti kita atvirosios bankininkystės funkcija, pirmiausia turi įgalinti prieigą prie kitame banke esančios sąskaitos per savo „Swedbank“ interneto banką. Tai galima padaryti „Kasdienių paslaugų“ meniu skiltyje pasirinkus „Sąskaitos informacija“ funkciją ir aktyvavus „Pridėti kitų bankų sąskaitas“ parinktį.

Siekdami užtikrinti geriausią Jūsų naršymo patirtį, šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. cookies). Paspaudę mygtuką „Sutinku“ arba naršydami toliau patvirtinsite savo sutikimą. Bet kada galėsite atšaukti savo sutikimą pakeisdami interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus. Susipažinkite su slapukų politika.