Reaguodamas į situaciją dėl koronaviruso ir su tuo susijusį klientų susirūpinimą, „Swedbank“ yra pasiruošęs padėti savo klientams įveikti iškilusias problemas, tinkamiausio sprendimo su kiekvienu klientu ieškodamas individualia tvarka. Ir verslo įmonėms, ir gyventojams bankas gali pritaikyti paskolų įmokų atidėjimą iki 6 mėn. trukmės laikotarpiui, o būsto paskolas turintiems klientams paskolos įmokas bus galima atidėti iki 12 mėn.
„Šis paskolos ir lizingo įmokų atidėjimas gali būti taikomas toms įmonėms ir gyventojams, kuriems iškilo laikinų finansinių sunkumų dėl netikėto pandemijos poveikio, pavyzdžiui, prarasta darbo vieta ar laikinai sutrikęs pajamų srautas versle. Labai svarbu, kad klientai dėl tokios galimybės kreiptųsi kol dar nėra susikaupusių vėluojančių mokėjimų“, − sako „Swedbank“ Lietuvoje vadovė Dovilė Grigienė.
Pasak jos, svarbu atkreipti dėmesį, kad mokėjimų atidėjimas nevykdomas automatiškai. Norėdami pasinaudoti paskolos ir lizingo mokėjimo atidėjimu, klientai turi įvertinti savo situaciją ir atsiųsti prašymą „Swedbank“ interneto banko žinute arba bei sulaukti banko sprendimo. Klientų patogumui artimiausiu metu „Swedbank“ interneto banke bus sukurta speciali prašymo sutarties sąlygų pakeitimui forma.
Dirbant karantino sąlygomis, svarbu, kad klientai prašymus teiktų interneto banku susilaikydami nuo vizito banko padalinyje.
„Atidėjimo laikotarpis bus taikomas paskolos įmokoms, tuo metu paliekant įsipareigojimą mokėti paskolos palūkanas. Per šį laiką susikaupsianti įsipareigojimų dalis vėliau bus išskaidyta likusiam paskolos laikotarpiui. Klientas bet kuriuo metu galės atšaukti paskolos įmokų atidėjimą ir grįžti prie įprasto paskolos mokėjimo grafiko“, − komentuoja D. Grigienė.
„Swedbank“ netaikys jokių papildomų sąlygų sutartims ir neskaičiuos papildomų mokesčių nei pradėjus, nei nutraukus paskolos ar lizingo įmokų atidėjimo procesą.