„Mamajum“: Siekiu nudžiuginti tam tikrą klientų ratą, o ne užkariauti pasaulį verslo imperija

  • Pradžia: Gimus dukrai atrado įkvėpimą kurti, sukūrė prekės ženklą ir įkūrė verslą.
  • Dabar: El. parduotuvė, nuolat kuriamos ir pristatomos kolekcijos.
  • Veiklos sritis: Kuria ir parduoda drabužius esamoms ir būsimoms mamoms, vaikams.
  • Sėkmės paslaptis: Siekti nudžiuginti tam tikrą klientų ratą, o ne užkariauti pasaulį verslo imperija.
  • Ateities planai: Skleisti pozityvumą ir toliau, džiuginti pirkėjas ir pildyti jų svajones.

 

Siekdami užtikrinti geriausią Jūsų naršymo patirtį, šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. cookies). Paspaudę mygtuką „Sutinku“ arba naršydami toliau patvirtinsite savo sutikimą. Bet kada galėsite atšaukti savo sutikimą pakeisdami interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus. Susipažinkite su slapukų politika.