„Swedbank“ suteikia galimybę savo klientams už prekes ir paslaugas atsiskaityti naudojantis išmaniuoju telefonu – ši funkcija įdiegta naujoje banko programėlės versijoje „Swedbank 2019“. Telefonu atsiskaityti bus galima visose prekybos ir paslaugų vietose Lietuvoje ir užsienio šalyse, kur įrengti bekontakčio atsiskaitymo terminalai. Mokėjimo suma atsiskaitant telefonu bus nurašoma tiesiai nuo banko kortelės sąskaitos.
„Prieš dvejus metus mūsų bankas buvo pirmasis Lietuvoje pristatęs bekontaktes mokėjimo korteles, o šiandien žengiame į kitą mokėjimų evoliucijos etapą ir siūlome bekontakčius atsiskaitymus telefonu. Tai dar vienas patogus, greitas ir saugus atsiskaitymo būdas, kurį klientai turėtų įvertinti ir pamėgti. Bekontakčiai atsiskaitymai telefonu yra viena iš siūlomų funkcijų naujojoje programėlėje, prie kurios kūrimo kviečiame prisidėti ir mūsų banko klientus“, – sako „Swedbank“ Klientų aptarnavimo tarnybos vadovė Jūratė Gumuliauskienė.
Bandomoji programėlė „Swedbank 2019“, palyginti su dabartine, išsiskiria naujovišku dizainu ir dar patogesniu funkcionalumu. Tai pirmasis kartas, kai banko klientai gali naudotis bandomąja išmaniosios banko programėlės versija ir taip dalyvauti kuriant galutinį produktą. Pagrindinė programėlės inovacija – tai galimybė telefonu atsiskaityti bekontakčiu būdu. Ja šiuo metu gali naudotis telefonų su operacine sistema „Android“ ir NFC lustu savininkai.
Norint atsiskaityti bekontakčiu būdu telefonu, į jį reikia atsisiųsti ir įdiegti „Swedbank 2019“ programėlę. Per ją prisijungus prie savo bankininkystės paskyros, iš banko išduotų bekontakčių mokėjimo kortelių reikia pasirinkti tą, kuri bus naudojama bekontakčiams atsiskaitymams telefonu.
Vienos atsiskaitymo telefonu operacijos limitas siekia iki 150 eurų.
„Prekybos vietoje norint atsiskaityti už prekes ar paslaugas, „Swedbank“ klientams tereikės atrakinti savo telefoną ir jį pridėti prie bekontakčio kortelių skaitytuvo. Siekiant užtikrinti šių mokėjimų saugumą, atsiskaityti telefonu nepavyks, jei jo ekranas nėra aktyvuotas ar neįvestas jo užrakto kodas. Vienos atsiskaitymo telefonu operacijos limitas siekia iki 150 eurų“, − sako „Swedbank“ Klientų aptarnavimo tarnybos vadovė.
„Swedbank“ klientai atsiskaityti telefonu gali jiems įprastose prekybos ir paslaugų vietose, kuriose iki šiol jie galėjo atsiskaitinėti bekontaktėmis mokėjimo kortelėmis. Tuo metu verslininkams, norintiems savo klientams pasiūlyti bekontakčio atsiskaitymo telefonu galimybę, investuoti į papildomą įrangą nereikia – jiems užtenka turėti bekontaktį kortelių skaitytuvą.
Pasak J. Gumuliauskienės, „Swedbank“ visoje šalyje jau yra įrengęs daugiau kaip 12 tūkst. bekontakčių kortelių skaitytuvų, jie sudaro virš 70 proc. viso banko administruojamo kortelių skaitytuvų tinklo. Planuojama, kad ši funkcija bus įdiegta visuose kortelių skaitytuvuose iki 2020 metų. Be to, atsiskaityti bekontakčiu būdu banko klientai gali ir naudodamiesi kitų rinkos dalyvių kortelių skaitytuvais, kurie pritaikyti bekontaktėms kortelėms.
„Swedbank“ duomenys rodo, kad per pastaruosius metus bekontakčių atsiskaitymų skaičius išaugo daugiau nei 10 kartų, banko klientai per mėnesį vidutiniškai bekontakte kortele atsiskaito 12 kartų. Šiuo metu „Swedbank“ jau yra išdavęs virš 750 tūkst. bekontakčių kortelių.
Programėlę „Swedbank 2019“ banko klientai gali atsisiųsti iš „Google Play“ ir „App Store“ parduotuvių. Bandomoji banko programėlės versija turi ribotą skaičių funkcijų, kurių skaičius bus palaipsniui didinamas, kol kitąmet bus pristatyta galutinė programėlės versija. Todėl norint atlikti visas kasdienes bankininkystės funkcijas, vartotojams rekomenduojama toliau naudotis ir dabartine „Swedbank“ išmaniąja banko programėle.
Šiuo metu išmaniąją banko programėlę turi įsidiegę daugiau kaip 410 tūkst. „Swedbank“ klientų, apie 75 proc. jų naudoja „Android“ sistemai skirtą programėlės versiją.