5 pamokos smulkiam verslui: kaip „augintis raumenis“ ir įsitvirtinti rinkoje?

2021-12-02

Lietuviams verslo genas įgimtas. Tačiau kad ir kokie verslūs bebūtume, visiems kasdien tenka susidurti su įvairiais išbandymais, ypač smulkiajame versle. Kokie šie iššūkiai ir kaip juos efektyviai įveikti? „Kiekvienas gali“ smulkaus verslo akademija skuba į pagalbą ir dalinasi penkiomis pamokomis nuo patyrusių verslo praktikų – Arvydo Paukščio („Teltonika“ vadovo ir įkūrėjo), Audriaus Janulio („Google“ eksporto ir startuolių industrijos vadovo Baltijos šalims), Ievos Kuniejūtės („Vinted“ Talentų pritraukimo komandos vadovės), Dainiaus Liulio („Pigu“ įkūrėjo ir vadovo) ir Sergej Artemiuk („ACME Grupė“ direktoriaus). 

Kviečiame klausytis „Kiekvienas gali“ akademijos ciklo medžiagos ir išanalizuoti savo verslą penkiais pjūviais: lyderystės, pardavimų ir rinkodaros, procesų valdymo, finansų valdymo, personalo valdymo. O kartu tokiu būdu treniruoti specifines nuosavo verslo raumenų grupes, ieškoti plėtros galimybių bei įkvėpimo.  

1 Lyderystė: Jei du vienodi – vienas nereikalingas

Pradžioje 1998 m. įkurtoje bendrovėje „Teltonika“ dirbo 2 darbuotojai, šiandien čia yra 1800 darbo vietų. Jos vadovas ir įkūrėjas A. Paukštys dalijasi praktine patirtimi apie ilgalaikę verslo strategiją: auginimą, lyderio pozicijos rinkoje išsikovojimą bei jos išlaikymą ir tikslą būti kuo arčiau kliento. Taip pat atsako į klausimus apie organizacines vertybes: kaip pasinaudojus pokyčiais išsiugdyti pagrindines stiprybes, kaip motyvuoti vadovus ir kokioje dirvoje auginti naujus talentus. 


2 Rinkodara ir pardavimai: Ko galime pasimokyti iš startuolių

Ko patyrę verslo vilkai galėtų pasimokyti iš naujokų, ar tik eksponentinio augimo? „Google“ eksporto ir startuolių industrijos vadovas Baltijos šalims A. Janulis apžvelgia startuolių ir D2C įmonių naudojamas taktikos, kurias potencialiai galėtų išnaudoti ir tradiciniai verslai. Paskaitoje atskleidžiama, kaip įsivertinti savo verslo galimybes ir išsirinkti tinkamą rinką, kaip identifikuoti tikslinius klientų grupes, jas pasiekti ir kaip sukurti nuoseklią marketingo strategiją. Greta A. Janulis pasiūlo naudingų duomenų kanalų ir analitinių įrankių.  


3 Personalo valdymas: Komandos didinimas – kurį kelią pasirinkti?

Augimas – indikacija, kad verslui sekasi. Tačiau paraleliai ištinkantis komandos didinimas vadovams dažnai kelia nerimą. „Vinted“ Talentų pritraukimo komandos vadovė I. Kuniejūtė pasakoja, kaip suvaldyti augimą, o komandą didinti išmintingai ir efektyviai. Aptardama toliaregišką žmonių samdymo modelį, lektorė atsako į klausimus, kada, ką ir kaip samdyti, kaip pritraukti ir kaip išlaikyti darbuotojus, siekiant geriausio rezultatų smulkiajame versle.


4 Procesų valdymas: 3 kritiniai procesai, be kurių neįmanomas e. verslas

Procesai – ne tik didelių įmonių reikalas. Kad ištesėtų pažadą klientui, net ir smulkus verslas turi užtikrinti kritinius procesus. Kokie jie bei kaip juos sustyguoti ir įgyvendinti, kad galutinis vartotojas jaustųsi saugus, atsako D. Liulys, „Pigu“ įkūrėjas ir vadovas. Dalydamasis žiniomis apie elektroninę komerciją, jis atskleidžia kaip išauginti ne tik vienkartinius pardavimus, bet ir klientų lojalumą. Taip pat paskaitoje pateikiama naudingos statistikos apie Baltijos šalių ir Suomijos rinkas.


5 Finansų valdymas: Finansų valdymo svarba verslui

Apie sudėtingą temą paprastai ir nuo pradžių – kas yra finansų valdymas, nuo ko pradėti ir kaip efektyviai valdyti įmonės finansus, kaip finansų valdymą koreguoja pandemija. Beveik 30 m. veikiančios įmonės „ACME Grupė“ direktorius S. Artemiuk dalijasi „ACME Grupės“ bendrovių patirtimi, taip pat įžvalgomis apie veiklos planavimą, kainodarą, rizikas, investicijas ir tvarų verslo auginimą.

Siekdami užtikrinti geriausią Jūsų naršymo patirtį, šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. cookies). Paspaudę mygtuką „Sutinku“ arba naršydami toliau patvirtinsite savo sutikimą. Bet kada galėsite atšaukti savo sutikimą pakeisdami interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus. Susipažinkite su slapukų politika.