Kaip Lietuvoje kuriamus produktus sėkmingai parduoti pasaulyje?

2023-01-17

Kaip užauginti sėkmingą ir pelningą verslą? Kaip atrasti naujas rinkas už Lietuvos ribų ir užauginti vienaragius? Kaip nuo lygiavimosi į lyderius tapti lygiaverčiais rinkos žaidėjais? Pristato Eglė Šimelionienė, „TESONET” verslo plėtros vadovė:


„Swedbank“ smulkaus verslo akademija yra šešių savaičių verslo stiprinimo programa, kurioje 10 atrinktų smulkiųjų verslininkų, padedami verslo lyderių ir mentorių, identifikuoja savo bendrovėse kylančius iššūkius ir ieško tinkamų būdų juos išspręsti. Kas savaitę vykstančių ir visuomenei atvirų pranešimų ciklas yra viena iš šios programos dalių.

Siekdami užtikrinti geriausią Jūsų naršymo patirtį, šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. cookies). Paspaudę mygtuką „Sutinku“ arba naršydami toliau patvirtinsite savo sutikimą. Bet kada galėsite atšaukti savo sutikimą pakeisdami interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus. Susipažinkite su slapukų politika.