Penki rinkodaros principai ir namų darbai prieš einant į užsienio rinką

2023-02-06

Kalbėdami apie rinkodaros veiksmus, dažnai girdime apie tai, kad pigiau yra išlaikyti esamą klientą nei jį pritraukti, arba tai, kad išsiskirti yra svarbiausia rinkodaros užduotis. Kodėl „Omniva LT“ galvoja kitaip, kokie principai padeda mums augti ir kaip savo veikloje šiuos principus gali pritaikyti bet kokio dydžio prekinis ženklas? Pristato Vadimas Komarskis, „Omniva LT“ rinkodaros vadovas.

Ką reikėtų žinoti ir padaryti kiekvienam verslui, kad patektų į užsienio rinką? Kokios dažniausios klaidos pasitaiko šiame kelyje? Pristato Evaldas Mockus, „Omnisend“ rinkodaros vadovas.
 



„Swedbank“ smulkaus verslo akademija yra šešių savaičių verslo stiprinimo programa, kurioje 10 atrinktų smulkiųjų verslininkų, padedami verslo lyderių ir mentorių, identifikuoja savo bendrovėse kylančius iššūkius ir ieško tinkamų būdų juos išspręsti. Kas savaitę vykstančių ir visuomenei atvirų pranešimų ciklas yra viena iš šios programos dalių. 

Siekdami užtikrinti geriausią Jūsų naršymo patirtį, šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. cookies). Paspaudę mygtuką „Sutinku“ arba naršydami toliau patvirtinsite savo sutikimą. Bet kada galėsite atšaukti savo sutikimą pakeisdami interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus. Susipažinkite su slapukų politika.