Nors didžiąją dalį atsiskaitymų įmonės atlieka pervedimais, atranda vis daugiau sričių, kur atsiskaitymas kortele – itin patogus mokėjimo būdas. Kaip rodo „Swedbank“ duomenys, kredito kortelėmis įmonių atstovai dažniausiai atsiskaito keliaudami, tuo metu didžiausios sumos išleidžiamos apmokant paslaugas verslui.
Pasinaudoti kredito kortele rezervuojant viešbučius ar apmokant lėktuvo bilietus komandiruotėms bei kitas su komandiruotėmis susijusias išlaidas – ganėtinai įprasta ir seniai nusistovėjusi praktika.
Kaip rodo „Swedbank“ duomenys, per pirmuosius 8 šių metų mėnesius įmonės išleido daugiau nei 904 tūkst. eurų apgyvendinimo įstaigose, skrydžiams ir atsiskaitymui oro uostuose išleista suma sudarė daugiau nei 836 tūkst. eurų. Tuo metu kelionėms ir transportui skirta atsiskaitymų kredito kortelėmis dalis siekė didesnę nei 615 tūkst. eurų sumą.
Įmonėms taip pat įprasta kredito kortelėmis atsiskaityti ir už elektronikos prekes bei paslaugas. Bendra šių išlaidų suma per aptariamą laikotarpį siekė daugiau nei 863 tūkst. eurų, o daugiausiai išleista kompiuterių programinės įrangos parduotuvėse.
Vis dėlto, sparčiai populiarėja ir pagal bendrą „Swedbank“ verslo klientų išleistą sumą jau pirmauja atsiskaitymai kredito kortelėmis už įvairias paslaugas verslui. Pavyzdžiui, reklamos, ryšių su visuomene ar darbuotojų paieškos. Bendra verslo klientų per pirmuosius 8 šių metų mėnesius išleista suma už tokias ir panašias paslaugas siekė daugiau nei 1 mln. eurų.
Kol atsiskaitymus pavedimais įmonėje paprastai gali atlikti ir atlieka buhalterija, mokėjimo kortelės suteikia didesnį lankstumą. Su įmonės banko sąskaita arba kredito limito sąskaita pagal įmonės poreikius gali būti susieta ir išduota kortelių daugiau nei vienam darbuotojui. Tokiu būdu prisireikus skubiai atsiskaityti už įmonės reikmėms perkamas prekes ar paslaugas, tai galima padaryti efektyviau nei pavedimu.
Naudojantis „Swedbank“ interneto banku bet kada prireikus galima keisti atskirus operacijų limitus kortelėms ir kortelių naudotojų teises, taip valdant įvairias rizikas. Pavyzdžiui, leisti arba neleisti atlikti įvairias operacijas kortele, grynųjų pinigų išėmimą ar įmokėjimą, įjungti arba išjungti bekontakčio mokėjimo funkciją. Taip pat – įjungti arba išjungti pirkimo internetu funkciją.
Daugybė verslų įmonės korteles naudoja ne tik verslo kelionių ar reprezentacinėms išlaidoms padengti. Jos taip pat neretai pasitelkiamos ir pasikartojantiems atsiskaitymams internetinėse platformose. Pavyzdžiui, prenumeruojant klientų ar renginių dalyvių registracijos, įvairaus turinio talpinimo ir kitas platformas, kai tokių platformų paslaugų tiekėjui duodamas sutikimas dėl pasikartojančių mokėjimų atlikimo.
Tokiais atvejais pravartu turėti atskirą kortelę, susietą su atskira sąskaita – taip paprasčiau sekti pasikartojančius mokėjimus bei jų atitikimą užsakytoms paslaugoms. Tuo metu kilus įtarimų dėl tokių atsiskaitymų atitikimo užsakytoms paslaugoms, galima operatyviai blokuoti kortelę, nesukeliant nesklandumų atsiskaitymams kitiems poreikiams.