Mokytojo profesija apima ne tik žinių perdavimą mokiniams. Tai kur kas daugiau – svarbu rasti ryšį su moksleiviais, juos suprasti, bendrauti bei padėti savyje pažinti geriausias savybes, jei patiems tai padaryti sudėtinga. Mokytojas yra tarsi dirigentas, kuris gelbsti ieškant savo išskirtinumo ir vietos didžiausiame orkestre – visuomenėje. Tam, kad skambėtų darna.
Konferencijoje naujausias pasaulio ir Lietuvos ekonomikos tendencijas bei prognozes pristatė „Swedbank“ vyriausiasis ekonomistas Dr. Nerijus Mačiulis. Naujai įsteigtą Nacionalinę Švietimo agentūrą bei bendrųjų programų atnaujinimo gaires pristatė Albina Vilimienė iš Ugdymo plėtotės centro. Neuromokslininkė Dr. Urtė Neniškytė papasakojo, kaip ir kodėl mes priimame sprendimus. Taip pat judesio ir kūno terapeutė Rita Karklytė pristatė, kaip įvaldyti bei pamokoje pasitelkti kūną ir judesį. Bei kiti įkvepiantys pranešėjai, kurie dalinosi savo patirtimis ir atradimais, kaip mokytojui pažinti tiek savo, tiek mokinių emocijas, asmenybę, kūrybiškumą bei atskleidėme, kaip šis pažinimas gali pagelbėti mokytojo darbe.
9.00–9.30 | Konferencijos dalyvių registracija. Sutikimo kava |
9.30–9.50 | Dalyvių pasveikinimas. Konferencijos darbotvarkės pristatymas. „Swedbank“ naujienos Jūratė Cvilikienė, „Swedbank“ Finansų instituto vadovė |
9.50–10.30 | Pasaulio ir Lietuvos ekonomikos apžvalga Dr. Nerijus Mačiulis, „Swedbank“ vyriausiasis ekonomistas |
10.30–10.50 | Pokyčių tėkmėje Albina Vilimienė, Ugdymo plėtotės centro Ugdymo turinio skyriaus Gamtos, tiksliųjų mokslų ir technologijų poskyrio vedėja |
10.50–11.20 | Kaip ugdyti mokinių gebėjimus priimti sprendimus? Dr. Urtė Neniškytė, neuromokslininkė |
11.20–11.45 | Vaikai yra orkestras, kurio mokytojas negali pasirinkti, bet gali pasiekti darnų skambesį Linas Slušnys, vaikų psichologas |
11.45–12.30 | Pietų pertrauka |
12.30–13.00 | Dizainerio mąstymo įpročiai mokykloje Jonas Liugaila, dizaino agentūros „Critical“ strategas |
13.00–13.30 | Kaip 21 a. ekonomiką mato jaunoji karta? Lukas Kaminskis, „Turing school“ įkūrėjas |
13.30–14.00 | Mokytojas klasės gale Julija Ladygienė, Laisvosios mokyklos modelio vystymo grupės vadovė, lektorė, švietimo konsultantė, mokymosi sistemų kūrėja |
14.00–14.40 | Kam mokytojui reikalingas kūnas? Rita Karklytė, kūno ir judesio terapeutė |
14.40–15.00 | Konferencijos pabaiga |