Nacionalinė ekonomikos mokytojų konferencija 2019

2019-10-15

Mokymas 360: kaip ekonomikos pamokoje dera psichologija, neuromokslas ir kūrybiškumas

Mokytojo profesija apima ne tik žinių perdavimą mokiniams. Tai kur kas daugiau – svarbu rasti ryšį su moksleiviais, juos suprasti, bendrauti bei padėti savyje pažinti geriausias savybes, jei patiems tai padaryti sudėtinga. Mokytojas yra tarsi dirigentas, kuris gelbsti ieškant savo išskirtinumo ir vietos didžiausiame orkestre – visuomenėje. Tam, kad skambėtų darna.

Konferencijoje naujausias pasaulio ir Lietuvos ekonomikos tendencijas bei prognozes pristatė „Swedbank“ vyriausiasis ekonomistas Dr. Nerijus Mačiulis. Naujai įsteigtą Nacionalinę Švietimo agentūrą bei bendrųjų programų atnaujinimo gaires pristatė Albina Vilimienė iš Ugdymo plėtotės centro. Neuromokslininkė Dr. Urtė Neniškytė papasakojo, kaip ir kodėl mes priimame sprendimus. Taip pat judesio ir kūno terapeutė Rita Karklytė pristatė, kaip įvaldyti bei pamokoje pasitelkti kūną ir judesį. Bei kiti įkvepiantys pranešėjai, kurie dalinosi savo patirtimis ir atradimais, kaip mokytojui pažinti tiek savo, tiek mokinių emocijas, asmenybę, kūrybiškumą bei atskleidėme, kaip šis pažinimas gali pagelbėti mokytojo darbe.

9.00–9.30 Konferencijos dalyvių registracija. Sutikimo kava
9.30–9.50 Dalyvių pasveikinimas. Konferencijos darbotvarkės pristatymas. „Swedbank“ naujienos
Jūratė Cvilikienė, „Swedbank“ Finansų instituto vadovė
9.50–10.30 Pasaulio ir Lietuvos ekonomikos apžvalga
Dr. Nerijus Mačiulis, „Swedbank“ vyriausiasis ekonomistas
10.30–10.50 Pokyčių tėkmėje
Albina Vilimienė, Ugdymo plėtotės centro Ugdymo turinio skyriaus Gamtos, tiksliųjų mokslų ir technologijų poskyrio vedėja
10.50–11.20 Kaip ugdyti mokinių gebėjimus priimti sprendimus?
Dr. Urtė Neniškytė, neuromokslininkė
11.20–11.45 Vaikai yra orkestras, kurio mokytojas negali pasirinkti, bet gali pasiekti darnų skambesį
Linas Slušnys, vaikų psichologas
11.45–12.30 Pietų pertrauka
12.30–13.00 Dizainerio mąstymo įpročiai mokykloje
Jonas Liugaila, dizaino agentūros „Critical“ strategas
13.00–13.30 Kaip 21 a. ekonomiką mato jaunoji karta?
Lukas Kaminskis, „Turing school“ įkūrėjas
13.30–14.00 Mokytojas klasės gale
Julija Ladygienė, Laisvosios mokyklos modelio vystymo grupės vadovė, lektorė, švietimo konsultantė, mokymosi sistemų kūrėja
14.00–14.40 Kam mokytojui reikalingas kūnas?
Rita Karklytė, kūno ir judesio terapeutė
14.40–15.00 Konferencijos pabaiga

  • Finansų laboratorija: augti ir auginti drauge – lengviau. Jūratė Cvilikienė „Swedbank“ Finansų institutass
    Parsisiųsti pranešimą
     
  • Pasaulio ir Lietuvos ekonomikos apžvalga. Dr. Nerijus Mačiulis, „Swedbank“ vyriausiasis ekonomistas
    Parsisiųsti pranešimą
     
  • Pokyčių tėkmėje. Albina Vilimienė, Ugdymo plėtotės centro Ugdymo turinio skyriaus Gamtos, tiksliųjų mokslų ir technologijų poskyrio vedėja
    Parsisiųsti pranešimą
     
  • Kaip ugdyti mokinių gebėjimus priimti sprendimus? Dr. Urtė Neniškytė, neuromokslininkė
    Parsisiųsti pranešimą
     
  • Vaikai yra orkestras, kurio mokytojas negali pasirinkti, bet gali pasiekti darnų skambesį. Linas Slušnys, vaikų psichologas
    Parsisiųsti pranešimą
     
  • Dizainerio mąstymo įpročiai mokykloje. Jonas Liugaila, dizaino agentūros „Critical“ strategas
    Parsisiųsti pranešimą
     
  • Kaip 21 a. ekonomiką mato jaunoji karta? Lukas Kaminskis, „Turing school“ įkūrėjas
    Parsisiųsti pranešimą
     
  • Mokytojas klasės gale. Julija Ladygienė, Laisvosios mokyklos modelio vystymo grupės vadovė, lektorė, švietimo konsultantė, mokymosi sistemų kūrėja
    Parsisiųsti pranešimą
     

 

Siekdami užtikrinti geriausią Jūsų naršymo patirtį, šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. cookies). Paspaudę mygtuką „Sutinku“ arba naršydami toliau patvirtinsite savo sutikimą. Bet kada galėsite atšaukti savo sutikimą pakeisdami interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus. Susipažinkite su slapukų politika.