Koks yra šiuolaikiškas mokymas?
Vis sparčiau tobulėjantis skaitmeninis pasaulis pasitempti verčia ir šių dienų mokytojus. Profesionalui nebeužtenka perteikti turimų žinių ir parodyti edukologinį išprusimą – jis turi žengti koja kojon ir su naujausiomis technologijomis. Ko gero, tai yra vienintelis būdas mokymusi sudominti technologijų procesų įkarštyje gimusią ir naujovėms itin atvirą kartą.
Tačiau naujosios technologijos neturėtų išstumti gyvo bendravimo. Mokyklose svarbu ne tik mokyti, bet ir bendradarbiauti. Čia pamažu dingsta hierarchija – šiuolaikinėje pamokoje viršų ima abipusių lūkesčių išsakymas, sprendimų kartu priėmimas, bendrų taisyklių sudarymas.
Kas dar būdinga šiuolaikiniams mokinio ir mokytojo santykiams? Ar dabartiniai mokymo metodai atitinka šiuolaikinių mokinių lūkesčius?
Apie visa tai – VI-ojoje „Swedbank“ Finansų instituto organizuotoje Nacionalinėje ekonomikos mokytojų konferencijoje.
09.00–9.30 | Konferencijos dalyvių registracija. Sutikimo kava |
09.30–09.45 | Dalyvių pasveikinimas ir konferencijos darbotvarkės pristatymas |
I dalis: Ekonomikos ir švietimo aktualijos | |
09.45–10.45 | Pasaulio ir Lietuvos ekonomikos apžvalga Nerijus Mačiulis, „Swedbank“ vyriausiasis ekonomistas |
10.45–11.30 | Mokinių finansinio raštingumo stiprinimas Lietuvoje ir užsienyje Ingrida Šimonytė, Lietuvos banko valdybos pirmininko pavaduotoja |
11.30–12.00 | Kavos pertrauka |
II dalis: Ateities mokykla | |
12.00–12.15 | Kaip skatinti vaikų norą sužinoti ir atrasti? Šiuolaikiško mokymo pavyzdys Edita Rabizaitė, Kauno K. Griniaus progimnazijos IKT koordinatorė, inovatyvaus mokymo ekspertė |
12.15–13.15 | Diskusija „Modernus mokytojas – moderni visuomenė“ Dalyvauja: Edita Rabizaitė, Kuršėnų L. Ivinskio gimnazijos mokytoja ir inovatyvaus mokymo ekspertė Tatjana Kriliuvienė, vienas iš Geros mokyklos koncepcijos kūrėjų ir Lietuvos tėvų forumo tarybos pirmininkas Audrius Murauskas, specialistų paieškos portalo cvmarket.lt atstovė Raimonda Tatarėlytė, įmonės „SearchNode“ įkūrėjas, abiturientas Antanas Bakšys |
13.15–14.00 | Pietų pertrauka |
III dalis: Mokytojų įgūdžių tobulinimas | |
14.00–14.45 | Mokytojo ir moksleivio psichologija: mokyti ar bendradarbiauti? Psichologė Jūratė Bortkevičienė |
14.45–15.45 | Minties ir žodžio galia Rašytoja Ilzė Butkutė |