Bendradarbiaudami su „Kepler Cheuvreux“ analitikais kas dvi savaites skelbiame Skandinavijos akcijų rinkų apžvalgą. Apžvalgoje rasite svarbiausias naujienas bei Skandinavijos įmonių analizę su investicijų rekomendacijų sąrašu ir ateinančios savaitės investuotojų kalendoriumi.
„Saab“ yra geriausias augimo pavyzdys Europos gynybos sektoriuje. Taip pat akcijos - brangiausios. Akcijų kainai išaugus penkiskart, lūkesčiai tapo dideli, todėl vis sunkiau pasiekti, kad akcijų rezultatai dar būtų pagerinti. Užsakymų augimo dinamika vis dar yra puiki ir palaiko dviženklį pajamų augimą. Be to, būtent čia turi būti prielaida didinti pelningumą, atsižvelgiant į tai, kad gynybos verslui, kurio investuoto kapitalo grąžą (ROIC) iš esmės riboja valstybės kontrolė, būdingas operacinio sverto apribojimas. Mūsų reitingas „Laikyti“ kelia abejonių, ar pelningumo padidėjimas gali būti pakankamas, kad pateisintų dar aukštesnį įvertinimą.
Tikslinė kaina pakilo nuo 125,00 iki 130,00 SEK. Atsižvelgdami į padidėjusią maržą Europoje ir silpnesnę Švedijos kroną, padidiname vienai akcijai tenkantį pelną (EPS) 5 proc., o mūsų tikslinę kainą pakėlėme nuo 125 iki 130 Švedijos kronų. Manome, kad dar yra nemažas pelningumo padidėjimo potencialas, nes tikimasi, kad tolesnė IT platformų integracija leis pasiekti geresnių sinergijos rezultatų. Tačiau šiek tiek nuvilia tai, kad dėl to taip pat patiriama papildomų restruktūrizavimo išlaidų. Mūsų veiklos pelno maržos lūkesčiai išlieka gerokai mažesni už tikslinę 8 proc. maržą, įskaitant padidėjusias restruktūrizavimo sąnaudas, tačiau dabartiniai įverčiai išlieka labai patrauklūs, todėl tvirtai pakartojame savo reitingą „Pirkti“.
„ACT Research“ pranešė, kad sunkiųjų 8 klasės sunkvežimių užsakymai Šiaurės Amerikoje 2024 m. liepą sudarė 13 400 transporto priemonių, palyginti su 14 800 transporto priemonių 2024 m. birželį ir 16 000 transporto priemonių 2023 m. liepą. Vasaros mėnesiais, ypač liepą, užsakymų aktyvumas sumažėja dėl sezoniškumo faktoriaus. NAFTA rinkai įtakos turi nedideli krovinių vežimo tarifai ir perteklinės atsargos, o tai, tikėtina, ir toliau darys įtaką užsakymams 2024 m. antrąjį pusmetį. Kita vertus, tokių rezultatų iš esmės ir tikėtasi, kaip savo naujausioje ataskaitoje pažymėjo originalios įrangos (OE) gamintojai. Apskritai sunkvežimių rinkos normalizuojasi, o tai reiškia, kad užsakymų apimtys mažėja. Tai, žinoma, kelia susirūpinimą dėl galimo poveikio sunkvežimių kainoms ir OE gamintojų pajamoms bei dėl to, kaip situacija klostysis 2025 metais. Kita vertus, ši tendencija tęsiasi jau kurį laiką, o sunkvežimių gamintojai, įskaitant „Volvo“, atrodo, yra pasirengę didele dalimi sumažinti gamybos pajėgumus ir atitinkamai apriboti sąnaudas.
Išsamiai susipažinkite su teisine informacija dokumento pabaigoje.