„Swedbank“ projektams – daugiausiai „PR Impact Awards 2021“ apdovanojimų

2021-06-11

„Swedbank“ Lietuvoje projektai pelnė 7 prizines vietas svarbiausiame Lietuvos komunikacijos industrijos konkurse „PR Impact Awards 2021“. Iš viso dėl geriausiųjų vardo 13-oje kategorijų varžėsi daugiau nei 100 komunikacijos projektų.

4 apdovanojimus pelnė šių metų pradžioje „Swedbank“ organizuota didžiausia nuotolinė pamoka Lietuvoje „Mokonomika“. Jai atiteko pirmoji vieta inovacijos komunikacijoje, antroji vieta renginio komunikacijos kategorijoje ir trečioji – integruotos komunikacijos bei socialinės atsakomybės projekto kategorijose.

Pirmąją vietą paramos projektų komunikacijos kategorijoje užėmė atsakingą maisto vartojimą skatinanti instaliacija „Foodprint“. Knygelė apie finansus vaikams „Pinigai ir kiti Gilučių šeimos reikalai“ pelnė trečiąją vietą inovacijos komunikacijoje bei antrąją vietą socialinės atsakomybės projekto kategorijoje. 

Projektai, nešantys naudą visuomenei

„Toks išskirtinis „Swedbank“ finansinio raštingumo ir tvarumo iniciatyvų įvertinimas yra visų jose dalyvavusių žmonių, jų organizatorių bei partnerių laimėjimas. Geriausi projektai yra tie, kurie teikia realią naudą visuomenei. „Mokonomika“ sudomino daugiau nei 200 tūkstančių dalyvių, „Pinigai ir kiti Gilučių Šeimos reikalai“ tapo viena populiariausių praėjusių metų knygelių vaikams, o „Foodprint“ leido aiškiai pamatyti, kokia didžiulė yra maisto švaistymo problema“, – sako Kęstutis Vanagas, „Swedbank“ komunikacijos ir tvarumo tarnybos vadovas. 

Šių metų pradžioje įvykusi „Mokonomika“ pritraukė apie 225 tūkst. moksleivių ir mokytojų, kurie stebėjo nuotolines pamokas asmeninių finansų, tvarumo, pilietiškumo bei kitomis temomis. Iš viso buvo parodytos 24 pamokos, pritaikytos trims skirtingoms amžiaus grupėms.

Tiesioginė „Mokonomikos“ transliacija tęsėsi tris valandas, jai prireikė sudėtingų techninių sprendimų dėl karantino ribojimų. Renginio vedėjai filmavosi atskirose studijose ir, pasitelkus technologijas, atsidūrė vienoje virtualioje scenoje.

Projektas buvo įgyvendintas kartu su komunikacijos agentūra „Bosanova“ ir renginių organizatoriais „Correctus“. Peržiūrėti visas „Mokonomikos“ pamokas galima čia

Knyga apie finansus vaikams gali lyderiauti knygynuose

„Pinigai ir kiti Gilučių šeimos reikalai“ –„Swedbank“ Finansų instituto vadovės Jūratės Cvilikienės, Simono Urbono bei iliustratorės Linos Ribinskės edukacinė knyga vaikams apie finansus. Per Gilučių šeimos istoriją knyga supažindina vaikus su pinigų valdymu ir tvaria finansine elgsena. Čia nagrinėjamos tokios temos, kaip būtinybė atskirti norus nuo poreikių, patariama, kaip sutaupyti ir užsidirbti ar nešvaistyti resursų. 

Knyga sulaukė didelio pasisekimo – per pirmąją savaitę prekyboje ji pateko tarp 10-ies perkamiausių knygų vaikams. „Swedbank“ taip pat padovanojo knygelę tūkstančiui Lietuvos mokyklų ir savivaldybių bibliotekų. Ji taip pat adaptuota, išleista ir pristatyta Latvijos skaitytojams.

Šį projektą „Swedbank“ Lietuvoje įgyvendino kartu su komunikacijos agentūra „Integrity PR“. Drauge su vaikais paskaityti knygą „Pinigai ir kiti Gilučių šeimos reikalai” ir sužinoti daugiau apie finansus galima čia.

Menas, padedantis kalbėti apie problemas

Menininkės Jolitos Vaitkutės „Maisto Banko“ paramos koncertui „PasiDalink“ sukurta instaliacija „Foodprint” primena, kad pernelyg dažnai išmetame maisto produktus, kuriuos dar galėtume suvartoti arba atiduoti tiems, kam maisto trūksta. Meninei instaliacijai Jolita Vaitkutė panaudojo savo pačios piršto atspaudą, kurio linijos buvo sudėliotos iš 60 kilogramų maisto. Būtent tiek vidutiniškai išmeta Lietuvoje gyvenantis žmogus per vienerius metus. 

Beveik 5 kvadratinių metrų kūriniui buvo panaudotos įvairios kruopos, daržovės ir vaisiai, duonos ir pieno gaminiai. Visi produktai po „Foodprint“ įamžinimo buvo kruopščiai surinkti ir instaliacijos iniciatoriaus „Swedbank“ perduoti projekto partneriui „Maisto bankui“. Kūrinį iš kelių dešimčių skirtingų produktų užtruko padaryti 12 valandų, jį nurinkti – dar vieną valandą.


Skaičiuojama, kad pasaulyje prarandama arba iššvaistoma apie trečdalis pagaminto maisto. Tai turi skaudžių socialinių ir aplinkosauginių padarinių. Paskaičiuota, kad vien maistu, kuris išmetamas Europoje, būtų galima pamaitinti 200 milijonų žmonių. Šį projektą „Swedbank“ Lietuvoje įgyvendino kartu su komunikacijos agentūra „Bosanova“ ir organizacija „Maistas bankas“.

„PR Impact Awards“ yra jungtinė Lietuvos komunikacijos asociacijos (LTKA), vienijančios komunikacijos specialistus, bei Komunikacijos industrijos asociacijos (KIA), atstovaujančios agentūroms, iniciatyva. 

Siekdami užtikrinti geriausią Jūsų naršymo patirtį, šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. cookies). Paspaudę mygtuką „Sutinku“ arba naršydami toliau patvirtinsite savo sutikimą. Bet kada galėsite atšaukti savo sutikimą pakeisdami interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus. Susipažinkite su slapukų politika.