„Swedbank“ projektams – penki „PR Impact Awards 2023“ apdovanojimai

2023-06-12

Dešimtą kartą organizuotame svarbiausiame Lietuvos komunikacijos industrijos konkurse „PR Impact Awards 2023“ „Swedbank“ Lietuvoje projektai pelnė penkias prizines vietas. Iš viso dėl geriausiųjų vardo varžėsi rekordiškai daug – net 164 – projektai ir kampanijos.

Apdovanojimuose 19-oje kategorijų prizinėmis vietomis įvertinti 43 projektai, o „Swedbank“ Lietuvoje laimėjo dvi pirmąsias ir tris trečiąsias vietas. Du apdovanojimai įteikti integruotosios rinkodaros komunikacijos kategorijoje, kur pirmąją vietą pelnė projektas „Laikas su vaiku pasikalbėti apie pinigus“. Jis įgyvendintas kartu su žiniasklaidos planavimo ir pirkimo agentūra „Inspired UM“, reklamos agentūra „New!“ ir kūrybine agentūra „Forsman & Bodenfors“.

Trečioji vieta šioje kategorijoje atiteko projektui „Mes investavimą paverčiame paprastu“. Apie investavimo paprastumą kalbančią komunikacijos kampaniją įgyvendino komunikacijos agentūra „Bosanova“, naujienų portalas „Delfi“, reklamos agentūra „Not Perfect Vilnius“ bei žiniasklaidos planavimo ir pirkimo agentūra „Inspired UM“.

Pirmoji vieta verslas verslui komunikacijos kategorijoje „Swedbank“ įvertintas už „Smulkaus verslo akademiją“. Antrus metus iš eilės didžiulio populiarumo susilaukęs projektas įgyvendintas kartu su „Inspired UM“ agentūra.

Dviem trečiosiomis vietomis įvertinti ir kiti banko projektai: inovacijos komunikacijoje kategorijoje – už didžiausią nuotolinę pamoką Lietuvoje „Mokonomika 2023“, o lyderystės komunikacijos kategorijoje – už knygą „Dilema – ne problema. Finansinių klausimų naršyklė jauniems suaugėliams“ apie pirmuosius finansinius klausimus ir sprendimus, su kuriais susiduria savarankišką gyvenimą pradedantys jaunuoliai.

Kelis šimtus tūkstančių dalyvių sutraukusiai „Mokonomikai 2023“ atsirasti ir ją įgyvendinti padėjo komunikacijos agentūra „Bosanova“, renginių organizatoriai „Correctus“. Knyga „Dilema – ne problema. Finansinių klausimų naršyklė jauniems suaugėliams“ dienos šviesą išvydo, prisidėjus „Bosanova“ agentūrai ir leidyklai „Baltos lankos“.

„PR Impact Awards“ yra jungtinė komunikacijos specialistus vienijančios Lietuvos komunikacijos asociacijos ir Komunikacijos industrijos asociacijos, atstovaujančios agentūras, iniciatyva.

Nuotrauka – „PR Impact Awards“ organizatorių.

Siekdami užtikrinti geriausią Jūsų naršymo patirtį, šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. cookies). Paspaudę mygtuką „Sutinku“ arba naršydami toliau patvirtinsite savo sutikimą. Bet kada galėsite atšaukti savo sutikimą pakeisdami interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus. Susipažinkite su slapukų politika.