Penki mitai apie duomenų dalijimąsi su banku

2021-09-17

Kaip ir kitose gyvenimo srityse, galime pastebėti, kad visuomenėje yra įvairių nepagrįstų mitų ir bankininkystės srityje. Pavyzdžiui, dalis žmonių dėl informacijos trūkumo kasdieniame gyvenime neprisijaukina biometrinių duomenų, kiti dėl sklandančių mitų atidėlioja investavimą.

Klaidinančių teiginių netrūksta ir apie asmens duomenų naudojimą bankininkystėje. Išskyrėme penkis labiausiai paplitusius mitus ir juos paneigsime.

Pirmas mitas: bankas nesirūpina jūsų asmens duomenimis

Kad žmonės vis daugiau dėmesio skiria savo asmens duomenų apsaugai, patvirtina įvairios apklausos. Natūralu, kad daugiausiai respondentų tikisi, kad ypač akylai asmens duomenys bus saugomi finansinėse institucijose. „Swedbank“ klientų asmens duomenų apsaugą laiko svarbiu savo prioritetu ir tam skiria didžiulį dėmesį – pradedant sistemų apsauga, baigiant darbuotojų apmokymu. Tai įpareigoja daryti ne tik galiojantys įstatymai, bet ir paprastas noras pateisinti klientų lūkesčius. 

Antras mitas: davęs sutikimą tvarkyti asmens duomenis, negalėsi jo atšaukti ar kontroliuoti

Netiesa. Klientai visada gali kreiptis į „Swedbank“ ir pasiteirauti, kokius duomenis apie juos bankas renka bei atšaukti ar peržiūrėti anksčiau duotus sutikimus juos tvarkyti. Visa tai galima padaryti įvairiais komunikacijos su „Swedbank“ būdais, o paprasčiausia – naudojantis interneto banku

Trečias mitas: tinkamas duomenų tvarkymas negali būti suderinamas su rinkodara

Pirmiausia, reikėtų pasakyti, kad asmens duomenų tvarkymas rinkodaros tikslais yra atskira sritis ir klientai gali nuspręsti, ar nori gauti specialiai jiems paruoštus asmeninius pasiūlymus. Pavyzdžiui, ar norite nuolaidos pasiūlymo KASKO automobilio draudimui, jeigu turite automobilį, arba specialių sąlygų statybinių medžiagų parduotuvėje, jei gavote paskolą būstui įsigyti? Kliento sutikimas tvarkyti jo asmens duomenis rinkodaros tikslais „Swedbank“ leidžia pasiūlyti tik tai, kas konkrečiam klientui būtų aktualu. Be to, asmens duomenys tokiais atvejais nėra perduodami partneriams, kurie suteikia nuolaidas ar siūlo savo paslaugas.

Ketvirtas mitas: bankas lobsta iš jūsų asmeninių duomenų

Kaip minėta anksčiau, asmens duomenų saugumas yra vienas iš „Swedbank“ prioritetų ir trečiosioms šalims, kurių rinkodaros pasiūlymus bankas pateikia, asmens duomenys nėra perduodami. Tačiau neabejotinai asmens duomenų naudojimas „Swedbank“ padeda gerinti aptarnavimą, užtikrinti klientų lūkesčius ir greičiau atsakyti į jų užklausas dėl paskolos, lizingo ar kitų paslaugų. Reikiamas paslaugas per įmanomai trumpiausią laiką gavęs klientas – neįkainojama vertybė „Swedbank“.

Penktas mitas: asmeniniai pasiūlymai aktualūs tik tiems, kas naudojasi interneto banku ar išmaniąja programėle

Kaip ir dėl anksčiau minėtų klausimų, taip ir šiuo atveju, klientai patys apsisprendžia, kokiu būdu jie norėtų gauti informaciją iš „Swedbank“ su asmeniniais pasiūlymais. Gal tai bus elektroninis ar paprastas laiškas? O gal telefoninis skambutis ar žinutė? Kaip pasinaudoti visais siūlomais privalumais – sprendžiate jūs.

Plačiau apie asmens duomenų tvarkymą banke skaitykite čia.

Siekdami užtikrinti geriausią Jūsų naršymo patirtį, šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. cookies). Paspaudę mygtuką „Sutinku“ arba naršydami toliau patvirtinsite savo sutikimą. Bet kada galėsite atšaukti savo sutikimą pakeisdami interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus. Susipažinkite su slapukų politika.