Kaip bendrauti su XXI a. mokiniu?
Informacinių technologijų amžius atnešė ne tik teigiamų pokyčių moksleivių švietime ir ugdyme, bet tuo pačiu kelia vis daugiau iššūkių šiandienos mokytojams – žingeidūs mokiniai reikalauja ne tik naujų mokymo metodų, bet ir aktyvesnio bendravimo ar net galimybės įsilieti į mokymo procesą.
Kaip technologiniame amžiuje užmegzti ryšį su mokiniais? Kokiomis vertybėmis yra grįstas mokymosi kelias? Kaip galime išlaisvinti savo atmintį? Kaip mokytojui išsiskirti ir sudominti moksleivius mokymosi procesu?
Atsakymų į šiuos ir kitus klausimus ieškojome VII-ojoje „Swedbank“ Finansų instituto organizuotoje Nacionalinėje ekonomikos mokytojų konferencijoje.
9.00–9.30 | Konferencijos dalyvių registracija. Sutikimo kava |
9.30–9.45 | Dalyvių pasveikinimas ir konferencijos darbotvarkės pristatymas |
I dalis: Ekonomikos ir asmeninių finansų aktualijos | |
9.45–10.45 | Pasaulio ir Lietuvos ekonomikos apžvalga Nerijus Mačiulis, „Swedbank“ vyriausiasis ekonomistas |
10.45–11.20 | Studentų finansinė kasdienybė: kas laukia moksleivių? Rasa Rambynaitė, „Swedbank“ Finansų instituto projektų vadovė |
11.20–11.45 | Kavos pertrauka |
II dalis: Tarpusavio komunikacija mokymosi procese | |
11.45–12.20 | Kodėl svarbu ryšys su mokiniu? Kaip jį užmegzti? Nerijus Buivydas, Demokratinės mokyklos bendraįkūrėjas |
12.20–13.00 | Mokymasis – tai kelionė. Kuo šioje kelionėje tiki mokinys, mokytojas ir mokykla? Vertybėmis grįstas mokymosi kelias Rima Valantiejienė, „DOOR Training and Consulting Baltic“ konsultantė |
13.00–13.45 | Pietų pertrauka |
III dalis: Mokytojo saviugda | |
13.45–15.15 | Kaip išlaisvinti savo atmintį? (interaktyvi paskaita) Henrikas Šalūga, „Atminties akademijos“ lektorius, Pasaulio atminties čempionato dalyvis |
15.15–16.15 | Pedagoginė doktrina – kaip kuriami ugdymo etalonai Giedrius Drukteinis, straipsnių ir knygų autorius, lektorius, konsultantas, televizijos laidų vedėjas, internetinės vyrų įvaizdžio svetainės įkūrėjas |
16.15–16.30 | Baigiamasis žodis |