„Swedbank" klientų aptarnavimas – Europos geriausiųjų trejetuke

2022-10-18

„Swedbank“ virtualus asistentas prestižiniame Europos konkurse „European Customer Centricity Awards 2022“, kuriuo siekiama pagerinti klientų vartotojo patirtį, užėmė 3-iąją vietą. Vertinimo komisija pabrėžė „Swedbank“ virtualaus asistento automatizuotos technologijos efektyvumą reaguojant į klientų užklausas ir suteikiant jiems reikiamą informaciją. 

Konkurse dalyvavo 76 įmonės iš 29 šalių. Iš viso buvo pateikta 200 projektų. „Swedbank“ užėmė 3 vietą su virtualiu asistentu, kuris atsako į klientų klausimus trimis kalbomis interneto banke ir išmaniojoje programėlėje. Pavyzdžiui, rugsėjį virtualusis asistentas su klientais susirašinėjo daugiau kaip 22 tūkst. kartų, iš jų 19 tūkst. – lietuvių kalba, daugiau kaip 2 tūkst. – rusų kalba ir daugiau kaip 1 tūkst. – anglų kalba.

Tarptautinis „Swedbank“ pripažinimas atspindi ilgalaikį ir kruopščiai apgalvotą darbą, įdėtą siekiant užtikrinti puikią vartotojo patirtį. Lietuvių kalba virtualus asistentas supranta 80 proc. klientų klausimų ir daugumą vartotojų geba nukreipti į galimus sprendimus. Tarptautinis pripažinimas neabejotinai motyvuos „Swedbank“ komandą šį procentą padidinti ir dar labiau pagerinti vartotojų patirtį. 

„Swedbank“ duomenimis, virtualus asistentas labai padeda keičiant mokėjimo limitus, užsakant banko korteles, atidarant ir uždarant sąskaitas, keičiant paskolos sutartis, grąžinant paskolas ir sprendžiant klausimus, susijusius su kelionių draudimu. Tai puikus sprendimas klientams, kurie interneto banke neranda reikiamo puslapio. Jei kliento užklausą galima išspręsti savitarnoje, asistentas nukreipia jį į reikiamą puslapį, tačiau jei savitarna nepadeda išspręsti konkretaus klausimo, susisiekiama su atitinkamu banko darbuotoju.

Klientai gali bendrauti su virtualiuoju asistentu prisijungę prie „Swedbank“ interneto banko ir paspaudę mėlyną susirašinėjimo lango ženklą ekrano apačioje arba išmaniojoje programėlėje, „Kontaktų“ skiltyje pasirinkę „Pasikalbėti“. Norint gauti kuo tikslesnį atsakymą, klausimą geriausia formuluoti glaustai ir konkrečiai. Atminkite, kad virtualus asistentas kiekvieną klausimą apdoroja atskirai. Šiuo metu „Swedbank“ siekia užtikrinti, kad ateityje virtualaus asistento atsakymai galėtų būti pritaikyti kiekvienam klientui individualiai. 

Daugiau informacijos apie virtualų asistentą galite rasti čia.

Siekdami užtikrinti geriausią Jūsų naršymo patirtį, šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. cookies). Paspaudę mygtuką „Sutinku“ arba naršydami toliau patvirtinsite savo sutikimą. Bet kada galėsite atšaukti savo sutikimą pakeisdami interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus. Susipažinkite su slapukų politika.